Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت اله ضربی در گفت و گو با ایسنا افزود: این حادثه ۲۹ نفر مصدوم و یک نفر کشته داشت که ۱۰ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی شهرستان های کوثر و خلخال انتقال و یک فوتی حادثه نیز بعد از رهاسازی به عوامل شهرداری تحویل داده شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تشریح کرد: همچنین ۱۹ نفر از مصدومین حادثه توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربی اظهار کرد: پیرو گزارش دریافتی ساعت ۴۰ دقیقه بامداد امروز ۱۷ خرداد از اورژانس مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس و کامیون در کیلومتر ۹۰ جاده کوثر _ سرچم (حوالی فیروز آباد) سریعا ۷ تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان های کوثر و خلحال به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر متشکل از ۱۸ نفر نجاتگر با ۷ دستگاه خودروی امدادی بودند که به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

 

منبع: الف

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در آب‌گرفتگی جنوب استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، سیدمحمد مهدی سجادی با اشاره به ادامه عملیات امدادرسانی در سیلاب جنوب استان اظهار کرد: از ۲۸ فروردین ماه تا کنون، ۱۱ شهرستان سراوان، سیب و سوران، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار، سرباز، کنارک، میرجاوه، زاهدان، خاش و مهرستان شامل ۶۷ روستا تحت تأثیر آب‌گرفتگی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۳۰۸ نیروی عملیاتی کادر و داوطلب در قالب ۶۰ تیم با بکارگیری ۶۰ خودروی امدادی در عملیات‌ها مشارکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادگران به هزار و ۲۱۲ خانوار شامل ۵ هزار و ۱۲۰ نفر امدادرسانی کردند و هزار و ۳۹ نفر اسکان داده شدند.

سجادی با اشاره به توزیع اقلام اضطراری میان خانواده‌های تحت تأثیر آب‌گرفتگی تصریح کرد: ۴۴۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۴۵۸ تخته پتو، ۷۵۸ تخته موکت، ۲۱۶ دستگاه چادر امدادی، ۱۳ شعله والور و دو هزار و ۴۹۰ کیلو نایلون پوششی توزیع شده است.

کد خبر 745889

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر