Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صلاحیت حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از کل رد صلاحیت شده‌ها از هشت هزار نفرکاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تأیید شد، تصریح کرد: اسامی این افراد به فرمانداری‌ها ابلاغ شده است. حسین محمد صالحی دارانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند احراز صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از پایان فرایند بررسی صلاحیت کاندیداهای نهایی این انتخابات خبر داد و گفت: اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده برای حضور در مرحله نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به فرمانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه صلاحیت حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از کل رد صلاحیت شده‌ها از هشت هزار نفر کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تأیید شد، تصریح کرد: اسامی این افراد به فرمانداری‌ها ابلاغ شده است.   صالحی دارانی با بیان اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زیر چتر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: مشکلات اقتصادی زیادی وجود دارد و مردم هم نارضایتی‌هایی نسبت به اقتصاد و معیشت خود دارند.
عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را یکی از اهرم‌های مهم در تحقق این مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برشمرد و اظهار داشت: قطعاً ملت ایران پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و حضوری حداکثری را رقم خواهند زد.

بیشتربخوانید: آیت‌الله رییسی: برای اصلاح و تغییر وضع موجود وارد میدان شدم

انتهای پیام/

برچسب ها: حسین محمد صالحی دارانی انتخابات1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات1400 اسلامی شهر و روستا فرمانداری ها شورای اسلامی صلاحیت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان

محمد ناظری گفت: راه ارتباطی محور پلدختر به خرم‌آباد در کیلومتر ۱۰ پیچ افرینه محدوده گاوزرده به‌دلیل ریزش کوه مسدود شده‌است و راهداران در حال بازگشایی این محور هستند.

او اضافه کرد: خط انتقال مجتمع کوثر و آب شرب ۴۳ روستای معمولان بر اثر شدت بارش‌های اخیر قطع شده بود که آب شرب این روستا‌ها با حضور اکیپ‌های آب‌وفاضلاب وصل شده‌است.

 سرپرست فرمانداری معمولان یادآور شد: برق ۳۸ روستای این شهرستان با تلاش اکیپ‌های شرکت توزیع برق وصل شده‌است و فقط برق روستای سرمر به‌دلیل انفجار ترانس قطع است.

او بیان کرد: راه ارتباطی روستای سرمر زیودار معمولان به‌دلیل ریزش سنگ مسدود شده‌است و امکان اعزام اکیپ‌های اداره برق به این منطقه وجود ندارد.

ناظری گفت: راه ارتباطی ۱۱ روستای پلدختر با بارش‌های سیل‌آسا مسدود شد که راه سه محور تا غروب امروز بازگشایی شد و راه هشت روستا همچنان مسدود است.

سرپرست فرمانداری معمولان با اشاره به مشکل آنتن‌دهی تعداد زیادی از روستا‌های این شهرستان بر اثر قطع دکل مخابراتی جلگه خلج، خاطرنشان کرد: مشکل مخابراتی این روستا‌ها تا ظهر امروز رفع شد.

او با بیان اینکه جاده بین مزارع بخش مرکزی و افرینه معمولان دچار خسارت جدی شده‌است، بیان کرد: یک عدد موتور تلمبه در افرینه به‌دلیل سیلاب مفقود و به سه عدد دیگر خسارت جدی وارد شده‌است.

ناظری گفت: مسافران نوروزی به‌دلیل مسدودشدن محور معمولان- پلدختر به خرم‌آباد در ۴۵ اتاق که پیش از بارش‌ها در نظر گرفته شده بود اسکان یافتند.

سرپرست فرمانداری معمولان اضافه کرد: ۱۰ خانوار با ۴۳ نفر جمعیت در ۵ فروردین و پنج خانوار با ۱۸ نفر جمعیت در شش فروردین در مدارس افرینه و شهر معمولان اسکان داده شده‌اند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • عفو بین‌الملل «نسل‌کشی» در غزه را تائید کرد
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • ۴۶ درصد از پرونده‌های شورای حل اختلاف استان هرمزگان منجر به مصالحه شده است