Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطر به جذب سرمایه گذاری خارجی بیشتر با میزبانی از جام جهانی فوتبال امیدوار است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، شیخ علی الولید آل ثانی، رئیس آژانس سرمایه‌گذاری قطر گفت: این کشور امیدوار است با برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 بتواند سرمایه‌گذاری خارجی بیشتری را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام اقتصادی قطر افزود: فکر می‌کنم جام جهانی به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی یک فرصت عالی برای ورود به یک دوره جهانی پس از همه‌گیری ویروس کرونا است. همچنین بخش‌های ورزشی، هتلداری و سایر زمینه‌های مرتبط ارتباط مستقیمی با جام جهانی دارند. شرکت‌ها پس از پایان این رقابت‌ها فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری سودآور در قطر خواهند داشت. میراث توسعه‌ای جام جهانی فوتبال ارتقای فن‌آوری‌های ورزشی و کلیه زیرساخت‌های مرتبط و بخش هتلداری خواهد بود. به نظرم جام جهانی فوتبال 2022 فرصتی عالی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی است.

العطیه: 95 درصد آماده‌سازی جام جهانی 2022 پایان یافته است

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس جام جهانی فوتبال سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه اقامت طرح سرمایه گذاری به اتباع افغانستانی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، نخستین دفترچه‌های اقامت صادر شده ویژه طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی طی مراسمی با حضور مسئولان اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی رونمایی و تحویل تعدادی از اتباع افغانستانی شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در این مراسم گفت: تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور، این طرح است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و همکاری شرکت زنجیره تامین دانش و بانک ملی این طرح اجرایی شده و در استان خراسان رضوی نیز مورد استقبال اتباع واقع شده است و فرآیند اجرایی آن در این استان کماکان ادامه دارد.

حسین شرافتی راد افزود: بر اساس این طرح اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام می‌نمایند و با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی استان و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن همچون اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره مند می‌شوند

طرح مدیریت منابع و سرمایه گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید به منظور جذب سپرده‌های خُرد اتباع و مهاجران خارجی در طرح‌های صنایع زیربنایی کشور بر اساس اعلام سازمان ملی مهاجرت، تهیه و تدوین شده است.

اصل مبلغ سپرده گذاری اتباع در این طرح ثابت است و حاضران در طرح به عنوان سهامدار امکان برخورداری از سود سهام را در آینده نزدیک برخوردار خواهند بود و در هر زمانی که اتباع تصمیم به خروج از کشور و یا انصراف از حضور در طرح را داشته باشند امکان دریافت وجه سپرده و سلب امتیازات ارائه شده به صورت همسان پیش‌بینی شده است.

سازمان ملی مهاجرت حضور اتباع خارجی در این طرح را اختیاری دانسته و اعلام کرده است حضور نداشتن اتباع در طرح یادشده به منزله تمایل نداشتن آنان به دریافت تسهیلات متمایز در حوزه بیمه، تردد، کارت بانکی و دیگر تسهیلات است.

بر اساس اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی، مشهد بعد از تهران دارای بیشترین شمار مهاجران خارجی است و نزدیک به ۴۰۰ هزار تبعه خارجی دارای مدارک شناسایی و اقامت شامل کارت آمایش، گذرنامه، گذرنامه خانواری و برگه سرشماری هستند که مشخصات آنها در سامانه "سیام" وزارت کشور ثبت شده است و به عنوان اتباع قانونی در مشهد اقامت دارند.

همچنین حدود ۳۰۰ هزار تبعه خارجی بدون مدرک هویتی در مشهد شناسایی شده اند که افراد دارای گذرنامه با تاریخ منقضی شده نیز در این میان هستند و به عنوان اتباع غیرمجاز تلقی می‌شوند که البته در ماه‌های قبل حدود ۱۰۰ هزار نفر از این تعداد به کشورشان بازگردانده شدند.

دیگر خبرها

  • میل مضر تکیه‌زدن بر رأس هرم
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • توزیع دفترچه اقامت طرح سرمایه گذاری به اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • ریزش سرمایه‌گذاری خارجی چین
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم