Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@19:27:21 GMT

آیا امسال در تهران قطعی آب خواهیم داشت؟

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۳۱۳۱

آیا امسال در تهران قطعی آب خواهیم داشت؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه قطعی آب در تهران نخواهیم داشت، گفت: قطعی آب در تهران بستگی به رفتار مردم در مدیریت مصرف آب دارد.

به گزارش برنا؛ محمدرضا بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: اگر مردم صرفه جویی کنند به طور قطع، قطعی آب نخواهیم داشت و این امر جزو برنامه های این شرکت نیست ولی اگر مصرف بیش از حد شود امکان دارد هر مساله ای اتفاق بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: سالانه مصرف آب شرب استان تهران یک و نیم میلیارد متر مکعب است که معادل ۲۵ درصد آب مصرفی کل کشور می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: شهر تهران حدود یک میلیارد و ۱۰۰ متر مکعب سالانه مصرف آب دارد که تقریبا معادل ۱۸ درصد آب مصرفی کل کشور است.

او با اشاره به اینکه مصرف روزانه آب در تهران حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب است گفت: حجم دریاچه چیتگر تهران سه میلیون متر مکعب است که تهرانی ها روزانه حدود ۱.۲ برابر این دریاچه آب مصرف می کنند.

بختیاری ادامه داد: امسال قطعی آب در شهر تهران و در شهرستان های این استان نداشته ایم اگر در مکان هایی قطع شده به خاطر قطعی برق بوده است چون در بعضی از روستاها منابع آبی از چاه ها با استفاده از سیستم برق تامین می شود که با قطعی برق، برداشت آب از چاه ها از مدار خارج می شود.

منبع: ایرنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب صرفه جویی مصرف بیش از حد استان تهران آب و فاضلاب شهر تهران برق قطعی آب استان تهران متر مکعب قطعی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید

وزیر ارتباطات گفت: امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم امسال در این زمینه به 14 میلیون خانوار برسیم.

وی افزود: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.

زارع پور گفت: برای بار سوم رفع فیلتر گوگل پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود