Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه رئیسی نمی‌خواهد به هر قیمتی رئیس‌جمهور شود، گفت: رئیسی می‌خواهد اخلاق مدارانه رئیس‌جمهور شود‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مصطفی طاهری در افتتاح ستاد فرهنگیان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه کشور با توئیت کردن و دو ساعت سخنرانی مقابل دوربین گردانده نمی‌شود اظهار داشت: متاسفانه برخی از نامزدهای انتخاباتی بر این باورند که با توئیت کردن و پرسه زدن در فضای مجازی می‌شود برای خود طرفدار جمع کرد ولی واقعیت چیز دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که بین مردم نباشند و از مشکلات مردم باخبر نباشند نمی‌توانند محبوب شوند.

وی با بیان اینکه مناظره نخست بین نامزدهای انتخاباتی ثابت کرد که آیت‌الله رئیسی راضی نیست به هر قیمتی برای خود رای جمع‌آوری کند، عنوان کرد: رئیسی می‌خواهد اخلاق مدارانه رئیس‌جمهور شود؛ بداخلاقی‌های دیگر نامزدهای انتخاباتی را مردم دیدند و آن‌ها فکر می‌کنند با نسبت دادن مباحث دروغ به رئیسی می‌توانند وی را تخریب کنند ولی واقعیت این است که خودشان را تخریب کردند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صداقت، حس کردنی است و فقط با قلب می‌شود صداقت افراد را حس کرد؛ در سخنرانی‌های آیت‌الله رئیسی مردم به صداقت ایشان ایمان آورده‌اند و این همان‌ چیزی است که برخی نامزدهای دیگر با جنگ روانی انداختن و توئیت زدن نمی‌توانند صداقت آیت‌الله رئیسی را نزد مردم خدشه‌دار کنند.

وی تاکید کرد: با کت و شلوار پوشیدن و پشت میز‌نشینی نمی‌شود کشور را اداره کرد؛ تا زمانی که مسئولان استان‌ها در اتاق‌هایشان بشینند و منتظر بودجه باشند وضعیت کشور تغییر نخواهد کرد‌. قطعا مدیران دولت آیت‌الله رئیسی کسانی خواهند بود که به صورت جهادی در بین مردم باشند و تا زمانی که مشکل مردم در روستاها را حل نکنند پشت میزهایشان نخواهند نشست‌.

حمایت جامعه روحانیت شیراز ‌از آیت‌الله رئیسی در انتخابات 1400 / مردم با مشارکت حداکثری پاسخی محکم به دشمنان بدهندرئیس شورای هماهنگی ستادهای ‌رئیسی در استان گیلان: رئیسی بر سر منافع مردم با کسی تعارف ندارد‌نشست خبری مسئول نخبگانی حامیان آیت‌الله رئیسی در دفتر تسنیم استان مرکزی برگزار می‌شودرئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان اردبیل: ‌‌دولت انقلابی به مشکلات 8 ساله پایان می‌دهد / "رئیسی" راهبرد اجرایی قوی‌ دارد

طاهری تشریح کرد: کارنامه آیت‌الله رئیسی کاملا عملکرد ایشان را نشان می‌دهد و نیازی نیست که وی با تخریب دیگران این را ثابت کند. آقایانی که مدعی تدبیر و مدیریت هستند مگر چه کارنامه درخشانی دارند که مردم مجددا به آن‌ها رای دهند؟

وی با بیان اینکه با گویش‌های مختلف صحبت کردن نمی‌شود رای جمع کرد، مطرح کرد: در چند سال اخیر ارزش پول ملی کشور به شکل وحشتناکی کاهش یافته است؛ آیا مردم به این کارنامه ضعیف شما رای بدهند؟ اصلا آیا کارنامه درخشانی دارید که به مردم بگویید؟

این مسئول در ادامه به مشکلات آموزش و پرورش در کشور اشاره کرد و افزود: دولت بعدی باید تمرکز خود را بر حل ریشه‌ای مشکلات آموزش و پرورش صرف کند.‌ این وزارت خانه مشکلات بسیار متعددی دارد و دولت بعدی باید به شکل جدی بر روی اصلاح قوانین و اصلاح ساختار آموزشی کشور وقت بگذارد. رئیسی کسی است که قطعا با ورودش به راس دولت می‌تواند این وزارت خانه را متحول کند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقان: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد دهقان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ویراستی، نوشت:

«جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی از «حق مکتسبه» خود در میدان مشترک گازی آرش عقب‌نشینی نخواهد کرد. هرچند ما معتقد به حل‌وفصل موضوع در قالب گفت‌وگوی دوجانبه با کشور کویت در مورد میدان هستیم، اما به هیچوجه به آن کشور و یا کشور دیگری اجازه اقدام خلاف موازین حقوقی بین‌المللی در برداشت یک‌جانبه و بدون لحاظ منافع کشورمان از این میدان مشترک را نخواهیم داد.

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • تدبیر اهالی رسانه برای برگزاری هر چه باشکوهتر روز قدس
  • مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟! /از رأی نیاوردن باهنر تعجب نکردم
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی در زنجان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروز در زنجان
  • دهقان: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • نماینده مجلس:دولت رئیسی کاری کرده که حتی شرکتهایی که کار دانش بنیان نمی کنند، خودشان را دانش بنیان جا می زنند