Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بهمن صالح‌نیا پیشکسوت و بنیانگذار باشگاه ملوان بندرانزلی که این روزها بیشتر در خانه مشغول استراحت است در مورد وضعیت این تیم گفت : من دورادور از طریق دوستان و جراید پیگیر شرایط ملوان هستم و می‌دانم مدیریت و کادر فنی تیم چه‌تلاشهای شبانه روزی را برای بهبود وضعیت باشگاه انجام می‌دهند!

وی افزود: البته با توجه به نتایج کسب شده، تماشاگران از رتبه ملوان در جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور ناراحت هستند که این هم کاملا طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوان باید همیشه در راستای جلب رضایت طرفدارانش قدم بردارد.

این پیشکسوت تاکید کرد: من به عنوان‌ عضو کوچکی از خانواده بزرگ باشگاه ملوان به همه توصیه می‌کنم که فقط با اتحاد و کمک به همدیگر می‌توانیم این باشگاه مردمی را نجات دهیم. ما همیشه از اختلافات ضرر کرده ایم و من تمام تلاشم را می‌کنم که همه بزرگان ملوان به هم نزدیک شده و اختلافات را کنار بگذارند.

نکته: وقتی پیشکسوت ملوان؛ آن هم بزرگ مردی مانند بهمن صالح نیا که اسکلت و بدنه این باشگاه توسط افرادی مانند او شکل گرفته از طریق جراید پیگیر ملوان می‌شود یعنی صالح نیاها به هیچ وجه داخل بازی نیستند. از نتایج ملوان هم در این فصل مشخص است چرا این تیم با وجود این همه هزینه و حمایت، هیچ موفقیتی کسب نکرد و متاسفانه نه تنها جواز صعود به لیگ برتر را نگرفت که از نظر فنی، ساختاری و هر چیزی که فکرش را می‌کنید به جایی نرسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی بهمن صالح نیا بهمن صالح نیا پژمان نوری مازیار زارع ملوان بندرانزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمان و رابطه آن با عمل صالح

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در سلسله منبرهای کوتاه با ائمه جمعه استان سمنان این بار پای صحبت‌های حجت الاسلام عامری امام جمعه درجزین می‌نشینیم تا یک آیه دیگر از قرآن کریم را تفسیر کند و درباره ایمان و عمل صالح نکاتی را تذکر دهد.

کد خبر 6080291

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: جنگ غزه نتایج معکوسی برای ما داشت
  • بازدیدمعاون وزیر صمت از ۲ واحد صنعتی درمشهد
  • دو ملاک مهم عمل صالح کدام است؟
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • ایمان و رابطه آن با عمل صالح
  • ارتش نماد پرافتخار عزت و فداکاری در کشور است
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند