Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی صبح امروز در جمع شماری از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز علمی هرمزگان با بیان این که انتخابات 1400 یکی از مهم‌ترین انتخابات‌های تاریخ انقلاب اسلامی است که دشمنان خارجی سعی فراوانی در مأیوس کردن مردم از صندوق‌ها رای دارند، اظهار کرد: امروز اگر شهید حاج قاسم سلیمانی در میان ما بود نیز مهم‌ترین توصیه‌ او شرکت در انتخابات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشارکت مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران یک اصل برای پیشرفت و توسعه کشور و راهبری امورات مختلف است و هیچ گاه انتخابات در کشور ما برغم همه مشکلاتی که بوده، تعطیل نشده است.

رییس ستاد مردمی آیت الله رییسی در هرمزگان با تصریح بر این که دشمن از فاز مواجهه نظامی با ملت ایران به سمت مواجهه فرهنگی و سیاسی روی آورده است، خاطرنشان کرد: در عرصه نظامی هر جا که بدنبال اعمال قدرت خویش بر علیه منافع ملت ایران بودند، شکست خوردند و دست بالای ملت ایران را در این عرصه مشاهده کردند.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی و امام و شهدا نگاه‌شان به حضور ما است و اگر نقد و ایرادی به روش اداره کشور داریم، باید آن را در پای صندوق‌های رای از خودمان بروز دهیم و نباید اجازه دهیم که دشمنان ملت ایران که تا دیروز به دنبال بمب گزاری در کشور و کشتن مردم در خیابان‌ها و جاده‌ها بودند، امروز بخواهند برای ما و سرنوشت آینده ما تصمیم بگیرند و خط و نشان بکشند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: نگاه ما در این دوره آن است که رای به یک شخصیت عمل‌گرا، بی‌حاشیه، مردمی و عدالت‌مدار همچون آیت الله رییسی می‌تواند به حل سریع‌تر مشکلات کشور کمک کرده و گره‌گشای مسائل و معضلاتی باشد که ناشی از بی‌توجهی به جوانان و دل بستن به غرب بروز کرده است.

وی درباره عملکرد ستادهای آیت الله رییسی نیز گفت: هر خانه یک ستاد، باور ایشان در این دوره است و ما دست تمامی کسانی که در این راه همت کرده و پای کار آمده‌اند به گرمی می‌فشاریم و هدف همه ما یکی است و باید در این راه با انسجام و برادری قدم برداریم.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله رییسی هرمزگان ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان امروز در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد گفت: ابتدا باید از نخست‌وزیر و دولت پاکستان به خاطر میزبانی از هیات جمهوری اسلامی ایران تشکر کنم؛ ما امروز در شهر زیبای اسلام‌آباد هستیم و از همین سخن‌گاه، به مردم بسیار خوب و دین‌مدار پاکستان عرض سلام و احترام دارم.

وی‌افزود: به همه خانواده‌های پاکستانی در جای جای این کشور از طرف رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، ابلاغ سلام دارم.

آیت‌الله رییسی اضافه کرد: به مردم پاکستان که همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطینی و غزه و حق و عدالت دفاع کرده‌اند و همواره در خیابان‌های شهرهای مختلف این کشور، آزادی قدس شریف را فریاد زده‌اند، افتخار می‌کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6085413

دیگر خبرها

  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • استمرار روند رشد اقتصادی/ وزارت نفت پرچم سرمایه‌گذاری خارجی را هم بالا برد
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی