Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@14:35:03 GMT

واکنش جالب سرمربی فرانسه به پیش بینی مورینیو

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۳۹۵۲

واکنش جالب سرمربی فرانسه به پیش بینی مورینیو

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه چندان هم از تعاریف ژوزه مورینیو رضایت ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور و پرتغالی اخیرا به پیش بینی رقابت های یورو 2020 پرداخته و البته از تیم ملی فرانسه به عنوان بخت نخست فتح عنوان قهرمانی در این رقابت ها نام برده است. دیدیه دشان مدعی شد با توجه به ترکیب فعلی لوس بلوس و البته موفقیت فرانسه در جام جهانی 2018، عجیب نیست ژوزه مورینیو آنها را در بین مدعیان قهرمانی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدیه دشان گفت: "من درباره تیم تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو نیز همین فکر را می کردم، اما شرایط طبق برنامه پیش نرفت (می خندد). به صورت عادی و خودکار و با توجه به برچسب مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی و البته با سه سال تجربه بیشتر، ما از بخت های کسب عنوان قهرمانی رقابت های یورو 2029 هستیم.

 

 

من یک خط حمله هجومی و با پتانسیل بالا در اختیار دارم، اما همه چیز فقط معطوف به این نیست. این موضوع عامل فشار روی فرانسه نبوده و یک واقعیت است. ما از شنیدن این موارد فرار نخواهیم کرد و بی تردید فرانسه یکی از نامزدهای قهرمانی در این یورو است.

 

باید به تعادل فکر کرد و من عملکرد خط میانی را از مهاجمان جدا نمی بینم. ما همه کار را برای در اختیار داشتن توپ تا آنجا که ممکن است انجام خواهیم داد، اما قطعا در طول یک مسابقه دقایقی وجود خواهد داشت که توپ را در اختیار ما نیست."

ژوزه مورینیو (سرمربی) آ اس رم یورو 2020 دشان (سرمربی) تیم ملی فرانسه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم یورو 2020 دشان سرمربی تیم ملی فرانسه ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که تهدیدها و فشارهای فرانسه بر باکو هیچ اثری نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، «آیخان حاجی زاده» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در واکنش به اقدام دولت فرانسه به احضار سفیرش در باکو اعلام کرد که «طرف آذربایجانی بارها اعلام کرده که گفتگو با باکو به زبان تهدید و فشار نتیجه ای نخواهد داشت.»

دولت فرانسه دیروز سه‌شنبه در اعتراض به آنچه اقدامات باکو در آسیب‌زدن روباط دوجانبه توصیف کرد، «آنه بویلون» سفیر خود در باکو را برای مشورت به پاریس فراخواند.

در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده که سفیر فرانسه در باکو به علت تداوم اقدامات یک‌جانبه جمهوری آذربایجان که به روابط دوجانبه آسیب زده، برای انجام مشورت‌هایی فراخوانده است.

آن‌گونه که در این بیانیه آمده «امانوئل ماکرون» رییس‌جمهور فرانسه با آنه بویلون دیدار و گفت‌وگو کرده است. ماکرون در دیدار با بویلون گفت که از اقدامات باکو متاسف است و ابراز تمایل کرده که جمهوری آذربایجان در مورد نیات خود شفاف‌سازی کند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • پیش‌بینی جالب یک فعال اقتصادی درباره نرخ ارز
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • پاسخ جالب توییتر رسمی باشگاه بایرلورکوزن به پیام تبریک کارلو آنچلوتی