Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز دوشنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی سفر رییس مجلس شورای اسلامی به ایلام اظهار داشت: مردم ایلام در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی بسیار، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند.

وی افزود: وقوع ۵۰ عملیات بزرگ و کوچک در این استان در طول دفاع مقدس گواهی بر رشادت های ایلامیان در دوران جنگ تحمیلی است که باعث شد از قافله توسعه عقب بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام تاکید کرد: جمعیت ایلام در دوران جنگ تحمیلی حدود ۲۵۰ هزار نفر بود که از این تعداد سه هزار نفر به فیض شهادت نائل و ۱۲ هزار نفر نیز به افتخار جانبازی مفتخر شده اند که از این نظر رتبه نخست کشور را در ایثارگری کسب کرده ایم. 

نوذری یادآور  شد: اختصاص 6 درصد صادرات کشور به مرز مهران، دارا بودن هفت درصد مرز زمینی کشور،  ۶ درصد منابع نفتی و ۱۱ درصد منابع گازی از مزیت های ایلام برای قرار گرفتن در مدار توسعه است.

وی اضافه کرد: امیدواریم این مزیت ها با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته در سال های اخیر باعث شود ایلام با سرعت بیشتری در ریل توسعه پایدار قرار بگیرد.

وی بر لزوم حمایت هر چه بیشتر ریاست مجلس برای تخصیص اعتبارات ملی به استان برای تکمیل پروژه های در دست اجرا تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، رییس مجلس شورای اسلامی صبح دوشنبه وارد استان ایلام شد و مورد استقبال استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

محمدباقر قالیباف با هدف نظارت میدانی بر حوزه های انتخابیه استان ایلام، گفت و گو با مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها دقایقی پیش وارد فرودگاه ایلام شد.

وی پس از ورود به فرودگاه ایلام به منظور بازدید از روند احداث تونل بزرگ کبیرکوه که به عنوان بزرگ ترین تونل جاده ای کشور در حال احداث است، به شهرستان آبدانان عزیمت کرد.

قالیباف همچنین در این سفر یک روزه به شهرستان مهران عزیمت کرده تا در منطقه امیرآباد از روند اجرای طرح سامانه گرمسیری در محدوده استان ایلام بازدید کند.

بازدید از روستای شله کش از توابع شهرستان چرداول سومین برنامه سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان ایلام است.

حضور در گلزار شهدای شهر ایلام و نشست با فعالان فرهنگی و جهادی نیز در سفر محمدباقر قالیباف به استان ایلام پیش بینی شده است.

آخرین برنامه سفر رییس مجلس شورای اسلامی به ایلام شرکت در جلسه جمع بندی است و پس از آن قالیباف استان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف استان ایلام محمد نوذری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف استان ایلام مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف استان ایلام محمد نوذری رییس مجلس شورای اسلامی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در بازدید از پروژه در حال ساخت ساختمان الحاقی مرکز ترومای شهید رجایی قزوین، جزییات پروژه به لحاظ اعتباری و فنی را مورد بررسی قرار داد و گفت: نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است و برای دریافت اعتبار تخصیص یافته به این حوزه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: بخشی از منابع این پروژه از طریق اعتبارات تخصیص یافته تأمین می‌شود و بخشی دیگر باید از طریق مولدسازی تأمین شود، از این رو از دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهیم که مولدسازی ساختمان‌هایی که تعیین شده را به سرعت در دستور کار قرار دهند و بخشی دیگر هم به روش تهاتر صورت بگیرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: این پروژه پیشرفت خوبی دارد و در صورت وجود مشکلات ما برای پیگیری و حل آن آمادگی کامل داریم و انتظار داریم با همت همه دست‌اندرکاران این پروژه در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد و رکورد موفقیت جدیدی را ثبت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات