Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@23:22:51 GMT

اعلام ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با بحرین

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۳۳۹

اعلام ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با بحرین

ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار مقابل بحرین در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 21 امشب (دوشنبه) در ششمین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین به مصاف بحرین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار همچون دیدار رفت دو تیم، در ورزشگاه ملی بحرین برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان برای این دیدار به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، مهدی طارمی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده و سردار آزمون.

ایران - بحرین؛ مصافی برای جبران و طلسم‌شکنی/ در انتظار تغییر سرنوشت تیم ملی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت آبولای پرتغال، دیدار تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید در حالی برگزار می‌شود و که دیدار رفت دو تیم با حساب ۲ بر ۱ به سود تیم اسپانیایی به پایان رسید و بازی در آلمان تعیین کننده تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.   در این دیدار تیم دورتموند به احتمال زیاد با ترکیب زیر به میدان می‌رود: ­گرگور کوبل، جولیان رایرسون، نیکو شلاتربک، متس هوملز، یان ماتسن، مارسل سابیتزر، امره جان، جیدون سانچو، جولیان برانت، کریم آدیمی، نیکلاس فولکروگ   ترکیب احتمالی تیم اتلتیکو مادرید نیز به شرح زیر است: ­اوبلاک، اکسل ویتسل، خوزه خیمنز، سزار آزپیلیکوئتا، ناهوئل مولینا، مارکوس یورنته، کوکه، دی پل، رودریگو ریکلمه، آنتوان گریزمان، آلوارو موراتا   در این بازی تیم دورتموند ۳ بازیکن از جمله یکی از بهترین‌های خود را در اختیار ندارد، سباستین هالر مهاجم ساحل عاجی این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در این بازی غایب است.   تیم اتلتیکو مادرید نیز ۴ غایب دارد که مهمترین آن ساموئل لینو مهاجم این تیم است. این بازی را اسلاوکو وینچیچ قضاوت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کاپ آزاد ترکمنستان| منتخب هاکی روی یخ ایران در اولین گام پیروز شد
  • شروع خوب ایران در کاپ آزاد ترکمنستان
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • ترکیب اقتدار و درایت
  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم ایستاد
  • ساسولو ۳ - ۳ میلان/ فرار روسونری از شکست+ فیلم
  • کشتی گیران کشورمان فردا به مصاف رقبای خود می روند