Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:17:55 GMT

توضیحات سخنگوی آتش نشانی درباره حریق در کارخانه بهنوش

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۳۶۲

توضیحات سخنگوی آتش نشانی درباره حریق در کارخانه بهنوش

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران در خصوص آتش سوزی در کارخانه بهنوش گفت: این آتش سوزی مربوط به ضایعات این کارخانه بوده است و هیچ بخش یا بخش‌هایی از کارخانه طعمه حریق نشده‌اند.

وی درباره آسیب‌های وارد به این کارخانه گفت: چون این آتش در محوطه داخل کارخانه نبوده است صدمه‌ای به کارخانه وارد نشده است و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر مصدومیت فرد یا افرادی هم گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی درباره وضعیت حریق هم گفت: با تلاش مأموران آتش نشانی اطفای حریق در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی آتش خاموش خواهد شد.

گفتنی است در برخی از شبکه‌های مجازی به اشتباه قید شده بود که آتش سوزی مربوط به حریق یکی از مجتمع‌های صنعتی مرتبط با خودرو بوده است که این موضوع صحت ندارد.

کد خبر 5229457

منبع: مهر

کلیدواژه: تهران آتش سوزی آتش نشانی جلال ملکی پالایشگاه تهران آتش سوزی شهرداری تهران انتخابات 1400 کمیته امداد امام خمینی جلال ملکی سالروز ارتحال امام خمینی وزارت آموزش و پرورش زندانی آب و هوا قوه قضاییه گردشگری سیدابراهیم رئیسی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک پروژه کارگاهی در شرق تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۶ نفر جان خود را از دست دادند. - اخبار اجتماعی -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 13 و 2 دقیقه ظهر امروز وقوع یک آتش‌سوزی در سوله‌ای با چند اتاقک به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که در ادامه نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش‌سوزی یک اتاقک به مساحت 10 متر بوده که در این حادثه 6 نفر کشته و یک نفر مصدوم شده که تحویل عوامل اورژانس شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: کارگران کشته شده از اتباع بوده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش