Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:19:05 GMT

امام جمعه: قانون مناطق عملیاتی در ایلام اعمال شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۹۵۵

امام جمعه: قانون مناطق عملیاتی در ایلام اعمال شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی سفر رییس مجلس شورای اسلامی به ایلام اظهار داشت: مردم این استان در طول هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در برابر دشمنان ایستادند و از جان خود گذشتند تا انقلاب اسلامی پیروز شود.

وی خواستار توجه ویژه به مردم استان در بحث تعیین تکلیف زمین های خریداری شده قبل از انقلاب شد و افزود: برخی از املاک شهر ایلام توسط مردم قبل از انقلاب خریداری شده است که در حال حاضر از نظر شرعی این املاک به آنان تعلق دارد اما به دلیل مشکلاتی مجوز لازم به آنان داده نمی شود که این موضوع باید در اسرع وقت توسط دستگاه های مربوطه تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام به عدم وجود مدارس دخترانه در روستاهای محروم استان از جمله منطقه زردلان هلیلان و روستای شله کش از توابع شهرستان چرداول اشاره و تصریح کرد: نبود مدارس دخترانه در مقطع متوسطه یک مانع جدی برای ادامه تحصیل دختران در مناطق محروم استان است که برای رفع این مشکل نیازمند اهتمام و همراهی همه دستگاه ها به ویژه مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی همچنین خواستار تغییر تعرفه برق دهلران و مهران شد و تاکید کرد: به دلیل اینکه در این ۲ شهرستان درجه حرارت بسیار بالا است باید اقدامات لازم برای تغییر تعرفه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، رییس مجلس شورای اسلامی صبح دوشنبه وارد استان ایلام شد و مورد استقبال استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

محمدباقر قالیباف با هدف نظارت میدانی بر حوزه های انتخابیه استان ایلام، گفت و گو با مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها دقایقی پیش وارد فرودگاه ایلام شد.

وی پس از ورود به فرودگاه ایلام به منظور بازدید از روند احداث تونل بزرگ کبیرکوه که به عنوان بزرگ ترین تونل جاده ای کشور در حال احداث است، به شهرستان آبدانان عزیمت کرد.

قالیباف همچنین در این سفر یک روزه به شهرستان مهران عزیمت کرده تا در منطقه امیرآباد از روند اجرای طرح سامانه گرمسیری در محدوده استان ایلام بازدید کند.

بازدید از روستای شله کش از توابع شهرستان چرداول سومین برنامه سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان ایلام است.

حضور در گلزار شهدای شهر ایلام و نشست با فعالان فرهنگی و جهادی نیز در سفر محمدباقر قالیباف به استان ایلام پیش بینی شده است.

آخرین برنامه سفر رییس مجلس شورای اسلامی به ایلام شرکت در جلسه جمع بندی است و پس از آن قالیباف استان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ایلام محمد باقر قالیباف امام جمعه ایلام الله نور کریمی تبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ایلام محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی ایلام محمد باقر قالیباف امام جمعه ایلام الله نور کریمی تبار رییس مجلس شورای اسلامی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: قانون مالیات بر سوداگری از مهم‌ترین قوانین ما در مجلس یازدهم است که باعث تضعیف سوداگری و رساندن آن به کمترین میزان و تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف از تصویب این قانون آن است که بخش غیرواقعی و سوداگری در بازارهای سکه، طلا، ارز، خودرو و املاک کم و جمع شود.

کد خبر 6086213 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم