Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@03:08:41 GMT

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲| عراق صدرنشین گروه C شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۵۰۵۵

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲| عراق صدرنشین گروه C شد

تیم ملی فوتبال عراق با پیروزی برابر کامبوج صدرنشین گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عصر امروز (دوشنبه) در چارچوب دیدارهای گروه C انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا تیم‌های ملی عراق و کامبوج در ورزشگاه المحرق بحرین به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار پیروزی 4 بر یک عراق رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مهند (1)، بشار رسن (23)، علی عدنان (27 - پنالتی) و صفا هادی (4+90) برای عراق گل زدند. تک گل کامبوج هم در دقیقه 54 توسط سویی ویسال به دست آمد.

در جدول رده‌بندی گروه C آسیا عراق با 14 امتیاز صدرنشین است و بحرین (12 امتیاز)، ایران (9 امتیاز)، هنگ‌کنگ (پنج امتیاز) و کامبوج (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا پنجم را در اختیار دارند.

اعلام ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با بحرین

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی

تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین دیدار مرحله گروهی جام ملت های فوتسال آسیا به مصاف افغانستان می رود.

طرفداری | رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا که به عنوان مرحله انتخابی جام جهانی نیز شناخته می‌شود، از 29 فروردین ماه در تایلند آغاز می‌شود و 10 تیم برای کسب 4 سهمیه جام جهانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

سایت فیفا در گزارشی از این مسابقات، ایران و ژاپن را دو مدعی اصلی صعود به جام جهانی معرفی کرده است. این دو تیم که سابقه‌ای درخشان در فوتسال آسیا دارند، در گروه‌های A و C به ترتیب با تیم‌های تایلند، تاجیکستان، کره جنوبی و قرقیزستان هم‌گروه هستند.

گروه بندی مسابقات به شرح زیر است:

گروه A: تایلند، ویتنام، میانمار، چین گروه B: ازبکستان، عربستان، عراق، استرالیا گروه C: ژاپن، تاجیکستان، کره جنوبی، قرقیزستان گروه D: ایران، کویت، بحرین، افغانستان

دو تیم برتر هر گروه به مرحله یک‌چهارم نهایی راه خواهند یافت و در نهایت چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال خواهند بود. ازبکستان به عنوان میزبان، جواز حضور در جام جهانی را به طور مستقیم کسب کرده است و در صورت صعود به نیمه‌نهایی، تیم پنجم آسیا نیز راهی جام جهانی می‌شود.

ایران که پرافتخارترین تیم فوتسال آسیا است، در این دوره از مسابقات با غیبت حسین طیبی بهترین گلزن دوره قبل، کار سختی در پیش دارد. ژاپن دیگر مدعی صعود، در گروه C قرار دارد و رقبای سختی مثل کره جنوبی و قرقیزستان را پیش روی خود دارد.

علاوه بر ایران و ژاپن، تیم‌های عربستان، استرالیا، تایلند و ازبکستان نیز از جمله تیم‌های مدعی صعود به جام جهانی هستند.

جام جهانی فوتسال در ازبکستان برگزار خواهد شد و تیم‌های ملی فوتسال ایران و ژاپن امیدوارند که بتوانند در این رقابت‌ها نیز خوش بدرخشند و برای دومین بار پیاپی جواز حضور در مهم‌ترین تورنمنت فوتسال جهان را کسب کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی