Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سارا فلاحی روز دوشنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی سفر رییس مجلس شورای اسلامی به ایلام اظهار داشت: استان ایلام با وجود ظرفیت های عظیم نفت و گاز و پتروشیمی و قابلیت های کشاورزی به آن توجه ویژه نشده است و همچنان تصمیم گیری برای مدیریت این منابع خارج از استان اتخاذ می شود.

وی افزود: لازم است دولت و مجلس  از ظرفیت نخبگان و جوانان این استان برای توسعه استفاده کند چرا که در طول سال های اخیر توان و قابلیت جوانان این مرز و بوم مغفول مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ایلام یادآور شد: با وجود اینکه بسیاری از اقدامات صورت گرفته در ایلام در طول سال های اخیر جای قدردانی دارد اما عمق محرومیت این استان در بخش راه های مواصلاتی، زیرساخت های ارتباطی، پدافند غیر عامل و اشتغال جوانان دارای مشکلات بسیاری بوده  که رفع آن  نیازمند توجه ویژه مجلس و دولتمردان است.

فلاحی تاکید کرد: باید به ایلام محروم اما دارای ظرفیت فراوان، بیش از گذشته توجه شود چرا که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، درخت انقلاب با خون این مردم آبیاری شد و مردان و زنان این دیار در آن مقطع جانانه در برابر دشمنان قد علم کرده وشجاعانه از جان و مال و نام ایران دفاع کردند.

وی با بیان اینکه که حدود ۳۰ هزار زن بی سرپرست یا بد سرپرست در استان وجود دارد، افزود: در این راستا باید برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به حوزه زنان این استان بیش از پیش توجه شود و برای حمایت از این قشر برنامه داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، رییس مجلس شورای اسلامی صبح دوشنبه وارد استان ایلام شد و مورد استقبال استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وی پس از ورود به فرودگاه ایلام به منظور بازدید از روند احداث تونل بزرگ کبیرکوه که به عنوان بزرگ ترین تونل جاده ای کشور که در حال احداث است، به شهرستان آبدانان عزیمت کرد.

قالیباف همچنین در این سفر یک روزه به شهرستان مهران عزیمت کرد تا در منطقه امیرآباد از روند اجرای طرح سامانه گرمسیری در محدوده استان ایلام بازدید کند.

بازدید از روستای شله کش از توابع شهرستان چرداول سومین برنامه سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان ایلام بود.

حضور در گلزار شهدای شهر ایلام، نشست با فعالان فرهنگی و جهادی و شرکت در جلسه جمع بندی سفر از دیگر برنامه های محمد باقر قالیباف بود که پس از آن قالیباف استان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

برچسب‌ها استانداری ایلام مجلس شورای اسلامی ایلام محمد باقر قالیباف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام مجلس شورای اسلامی ایلام استانداری ایلام مجلس شورای اسلامی ایلام محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد

«پرویز سروری» عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تعیین تکلیف ۱۵ درصد نمایندگان مجلس دوازدهم به دور دوم موکول شده که عددی تعیین‌کننده است؛ طبیعتاً نتیجه انتخابات در دور دوم، می‌تواند نقش مؤثری در کارآمدی یا ناکارآمدی مجلس آینده ایفا کند.

وی ادامه داد: گروه‌ها و جریانات مختلف سیاسی که در مجلس آینده حضور دارند، برای تکمیل ظرفیت‌شان از فرصت دور دوم حتماً استفاده خواهند کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجلس دوازدهم متفاوت با مجلس‌های گذشته خواهد بود، افزود: در این مجلس رقابت‌های درون‌گفتمانی حضور و بروز خواهد داشت که البته این مساله می‌تواند، هم تهدید و هم فرصت باشد؛ اگر رقابت‌های زمان انتخابات به داخل مجلس منتقل شود، قطعاً مضر و خطرناک خواهد بود.

سروری افزود: با توجه به اینکه در دور دوم انتخابات مجلس، عموماً مردم با رأی پایین‌تری شرکت می‌کنند، فکر می‌کنم که صداوسیما و احزاب و گروه‌ها می‌توانند در گرم‌کردن فضای انتخاباتی و افزایش مشارکت مؤثر باشند.

وی با اشاره به اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: دغدغه و اولویت مجلس آینده باید دغدغه و اولویت مردم باشد؛ امروز چند موضوع از جمله اقتصاد، اشتغال، معیشت، ازدواج و… برای مردم اهمیت دارد و لذا اولویت مجلس آینده باید پرداختن به آن‌ها باشد؛ مجلس برای تحقق شعار سال و حل مشکلات اقتصادی باید پیش‌قراول باشد.

فعال سیاسی تصریح کرد: موضوع امنیت هم با توجه به اتفاقاتی که در منطقه می‌افتد قابل توجه است و مجلس باید در موضوع تقویت بنیه دفاعی کشور توجه بیشتری داشته باشد چراکه ایران در کانون توطئه‌های جدی قرار دارد؛ البته طعم شیرین اقتدار را در عملیات «وعده صادق» دیدیم و مشخص شد قدرت ملی چقدر می‌تواند در ایجاد صلح و آرامش در کشور مؤثر باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6083374 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد