Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران بارسلونا باید انتظار یک تابستان مملو از اخبار نقل و انتقالاتی داشته باشند.

بارسلونا همچنان در پی تقویت ترکیب است.

به گزارش طرفداری، بارسلونا تا این لحظه، توانسته سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا و امرسون رویال را به ترکیب خود اضافه کند. واضح است که این 3 خرید قرار نیست تنها صیدهای بلوگرانا از بازار نقل و انتقالاتی باشند، به خصوص حالا که جورجینیو واینالدوم توسط پاری سن ژرمن هایجک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال چیرینگیتو مدعی شده که بارسلونا در حال حاضر با مدیر برنامه های 2 بازیکن بزرگ شاغل در لیگ برتر انگلیس در حال مذاکره است. با توجه به خبری که اسپورت منتشر کرده، یکی از این دو بازیکن احتمالا آیمریک لاپورته است، بارسلونا و منچسترسیتی طی روزهای گذشته مذاکراتی داشته اند و از قرار معلوم، موضوع صحبت ها لاپورته و سرجی روبرتو بوده اند.

بنا به گزارش رادیو کاتالونیا، مدیران ورزشی بارسلونا علاقه زیادی به فابین رویز دارند و حتی تماس هایی هم با نزدیکان هافبک ناپولی داشته اند. اما در هر صورت تا این لحظه خبری از مذاکره باشگاه با ناپولی نیست. در مورد رویز باید گفت که به خدمت گرفتنش کار دشواری است زیرا ناپولی تنها با پول فراوان راضی به فروش او خواهد شد. 

همانطور که پیش از این در طرفداری به اطلاع شما رساندیم، ممفیس دیپای هلندی فاصله ای تا پیوستن به بارسلونا ندارد؛ گل مدعی شده با توجه با ماندنی شدن رونالد کومان، احتمال این که دیپای تا 48 ساعت آینده رسما بازیکن بارسلونا اعلام شود، وجود دارد.

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات نادر فریادشیران در طرفداری: به دخترم می گویم نسل سوخته من هستم نه شما دهه شصتی ها! باشگاه استقلال پول نداشت، فرهاد مجیدی پول غذای بازیکنان را از جیبش داد! درگیری لفظی بازیکن سابق پرسپولیس با خبرنگار بحرینی در آستانه دیدار مهم تیم ملی گواردیولا: بازگشت به بارسلونا؟ با منچسترسیتی قرارداد دارم؛ کومان برای بارسا ایده آل است گابریل ژسوس گزینه جدید یوونتوس برای جانشینی کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، واسکس یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در دیدار حساس و تماشایی این هفته برابر بارسلونا بود که توانست نقش بسیار مهمی را در پیروزی تیمش ایفا کند و یک پاس گل برای جود بلینگام ارسال کرد و گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند.

قرارداد فعلی این بازیکن با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و پیش از این گفته شده بود که هنوز مذاکرات برای حفظ او در فصل آینده انجام نشده است اما به نظر می‌رسد که عملکرد خوب او برابر بارسلونا نظر مدیران رئال را تغییر داده است.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که مدیران رئال برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن پا پیش گذاشتند و قرار است مذاکراتی برای حفظ او در این تیم در فصل آینده از این هفته با نمایندگان و مدیر برنامه‌اش آغاز شود تا دو طرف هرچه زودتر به توافق برسند.

واسکز در سال ۲۰۰۷ با آکادمی رئال مادرید پیوست و از همان زمان تا به حال در این باشگاه حضور داشته و انتظار می‌رود که پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه شده از سوی مدیران رئال را بپذیرد و حداقل یک فصل دیگر هم پیراهن این تیم را بر تن داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است