Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@12:44:30 GMT

هلهله در منامه!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۵۷۵۹

هلهله در منامه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در ششمین دیدارش در گروه C رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین از ساعت 21 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف تیم ملی بحرین رفت که این دیدار با دو گل سردار آزمون و یک گل مهدی طارمی با نتیجه سه بر صفر خاتمه یافت.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، مهدی طارمی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده و سردار آزمون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم ملی بحرین: سیدمحمد جعفر، سیدرضا عیسی، ولید الحیام، احمد نبیل، حمد شمسان، علی حرم، جاسم الشیخ، کمیل الاسود، مهدی حمیدان، محمد مرهون و محمد الرمیحی.

نیمه اول:

دقیقه 10: پاس چیپ و تماشایی احمد نوراللهی با پای چپ به پشت مدافعان بحرین را مهدی‌طارمی نتوانست استفاده کند و ضربه سر او در اختیار محمد جعفر قرار گرفت اولین و بهترین موقعیت ایران تا این لحظه از دست برود.

دقیقه 11: مهدی حمیدان در جناح راست زمین صاحب توپ شد که ضربه محکم پای چپ او از بالای دروازه ایران به اوت رفت.

دقیقه 18: شوت پای چپ راه دور از احمد نوراللهی در میانه راه با دخالت علی حرم تغییر جهت داد و به کرنر رفت.

دقیقه 19: سانتر دقیق علی قلی‌زاده از روی کرنر سمت راست زمین و ضربه سر سردار آزمون را ولید الحیام در محوطه 6 قدم با ضربه سر دفع کرد تا دروازه بحرین باز نشود.

دقیقه 20: علی قلی‌زاده با حرکت تکنیکی در سمت راست محوطه جریمه بحرین موقعیت خطرناکی به‌وجود آورد که پاس رو به عقب او شوت محکم پای راست زمینی احسان حاج‌صفی را محمد جعفر در دو مرحله جمع کرد تا سردار آزمون در ریباند گلزنی نکند.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی سمت راست زمین برای بحرین را محمد مرهون به شکل عجیبی زد که در ادامه دفع توپ نه چندان خوب از مدافعان تیم ملی توپ را به مهدی حمیدان رساند که ضربه بیرون پای این بازیکن از کنار دروازه رد شد.

دقیقه 30: پاس در عمق وحید امیری از میانه زمین و شوت محکم مهدی طارمی را محمد جعفر در دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه 40: نزدیک بود دروازه تیم ملی روی ضربه محمد الرمیحی باز شود که شوت نه چندان خوب او و دفع بیرانوند را در ادامه و مقابل دروازه خالی، محمد مرهون نتوانست استفاده کند تا ضربه بغل پای او به سمت اوت را گلر تیم ملی ایران در اختیار بگیرد.

دقیقه 2+45: ارسال احسان حاج‌صفی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین و ضربه پشت سر مهدی طارمی از کنار دروازه بحرین عبور کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 47: شوت روی پای سامان‌قدوس از پشت محوطه جریمه را محمد جعفر جمع کرد.

دقیقه 54: مهدی طارمی تا پشت محوطه جریمه بحرین نفوذ کرد که پاس در عمق او به پشت مدافعان حریف را سردار آزمون با فرار تماشایی و ضربه بغل پا زد تا گل اول ایران به ثمر برسد.

دقیقه 58: پاس در عمق چشم‌نواز سامان قدوس را مهدی طارمی برای سومین بار در این بازی نتوانست استفاده کند و شوت محکم او با اختلاف زیادی از بالای دروازه بحرین به اوت رفت.

دقیقه 61: توپ‌گیری عالی ملی‌پوشان ایران در میانه زمین یک ضد حمله خوب به وجود آورد که باز هم پاس در عمق دیدنی از مهدی طارمی و فرار تند و تیز سردار آزمون را این مهاجم تیم ملی با عبور دادن توپ از بین پاهای دروازه‌بان بحرین تبدیل به گل دوم کرد.

دقیقه 73: سه دریبل چشم‌نواز سامان قدوس و پاس این بازیکن برای علی قلی‌زاده را او با ضربه فنی از بالای دروازه بحرین به بیرون زد.

دقیقه 79: مهدی ترابی در سمت چپ زمین با توپ‌گیری خوب به احمد نوراللهی رساند که در ادامه پاس در عرض او به مهدی طارمی را این بازیکن با مهار توپ و ضربه بغل پا تبدیل به گل سوم ایران کرد.

دقیقه 82: ارسال زیبای علی قلی‌زاده با پای چپ با ضربه سر سعید عزت اللهی از کنار تیرک عمودی دروازه بحرین به اوت رفت.

258 41

کد خبر 1522979

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی 2022 احمد نوراللهی دروازه بحرین علی قلی زاده سردار آزمون مهدی طارمی پاس در عمق محمد جعفر راست زمین تیم ملی ضربه سر پای چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد

مدیر ورزشی باشگاه اینتر بعد از قهرمانی این تیم در سری A از جذب دو بازیکن جدید خبر داد که یکی از آن‌ها مهدی طارمی است.

به گزارش مشرق، اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود