Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی عصردوشنبه در جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه‌ای دعوت افزود: در هرمزگان برای نخستین بار انتخابات به صورت الکترونیک انجام خواهدشد و این تجربه ی بسیار خوبی است که از این طریق بسیار آسان نتیجه تعیین و مشخص می‌شود.

وی بیان داشت: احراز هویت جهت رای گیری در انتخابات به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و پشتیبانی‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان اظهارداشت: انتخابات یکی از اموری است که دارای مزیت‌های فراوانی است و مردم مثل همیشه تلاش کرده‌اند تا با مجاهدت و پاسداری این اصل و اهمیت آن را با حضور در انتخابات بتوانند انقلابی دیگر را تداعی کنند.

همتی ادامه داد: ️هر ایرانی وظیفه دارد برای حفظ عزت و عظمت کشور در این انتخابات (سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای شهر و روستا) شرکت کنند تا از هر حربه ای که دشمن قصد دارد آرمان‌های انقلاب را کم رنگ کند، مصون بمانند.

وی یادآورشد: ️این کشور در مسیر هدایت‌گری در جامعه جهانی قدم برمی‌دارد و با تکیه بر توان‌های خود در تمام نقاط  جهان تجلی پیشرفت‌های فراوانی برای کشور بوده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ابرازداشت: ️انتخابات یکی از ارزشمندترین ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و این حق را به مردم داده است تا آینده ی خود را تعیین کنند، بنابراین مردم به طور قطع بر اهمیت انتخابات واقف هستند و می‌دانند که میراثی است که از سوی شهیدان و رهروان انقلاب برایشان جاودان مانده است.

همتی اضافه کرد: ️وزارت کشور در راستای اهداف انتخابات دستور این فرآیند را از اواخر سال ۹۹ صادر کرد و ایجاد آمادگی و سازماندهی هیات‌های اجرایی و ثبت نام کاندیدای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از جمله وظایف شورای اطلاع رسانی است که شاهد هستیم کاندیداها به همین زودی وارد کارزار تبلیغاتی خواهندشد.

وی گفت: ️داشتن امنیت، آرامش و سلامت انتخابات شعاری است که از سوی ناظران باید رعایت شود و بدون جانبداری امانت داری کنیم تا بتوانیم برای این رویداد باشکوه آماده شویم.

 در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال حدود یک میلیون و ۱۸۹ هزار نفر در هرمزگان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد افراد ۸۰ هزار  نفر رای اولی هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری هرمزگان  فریدون همتی هرمزگان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری هرمزگان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان دوم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: تا ظهر وضعیت جوی استان نسبتا آرام و در ساعات بعدازظهر و شب در ارتفاعات استان در نقاطی، چون حاجی آباد، خمیر، بندر لنگه و مناطق مرکزی رگبار پراکنده و موقتی باران و رعد وربرق و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

مجتبی حمزه نژاد افزود: دریا تا ظهر نسبتا آرام و بعدازظهر تا اوایل شب تنگه هرمز با افزایش سرعت باد متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی توصیه کرد بعدازظهر و اوایل شب شناور‌های سبک در محدوده تنگه هرمز احتیاط‌های لازم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: وقوع گرد و خاک و رعد برق در بندرعباس

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: ناپایداری‌های موقتی عصرگاهی و شبانگاهی در ارتفاعات استان و مناطق مستعد در روز‌های آینده نیز ادامه دارد.

حمزه نژاد افزود: روز‌های سه شنبه تا پنجشنبه این هفته تاثیرات سامانه همرفتی در استان گسترده‌تر می‌شود و علاوه بر ارتفاعات، در مناطق شرقی و غربی و پاره‌ای نقاط دریایی نیز رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی، به تدریج از اواسط هفته جاری افزایش دمای بیشینه در استان مورد انتظار است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان دوم اردیبهشت
  • تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان / کاهش دما در نوار شمالی کشور
  • وقوع گرد و خاک و رعد برق در بندرعباس