Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@02:27:25 GMT

اقدام احتیاطی لوئیس انریکه پیش از آغاز یورو

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۶۰۳۷

اقدام احتیاطی لوئیس انریکه پیش از آغاز یورو

بعد از مثبت شدن تست کرونای سرخیو بوسکتس لوئیس انریکه بازیکنانی را به عنوان رزرو دعوت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب فدراسیون فوتبال اسپانیا خبر از مثبت شدن تست کرونا سرخیو بوسکتس، هافبک باتجربه و 33 ساله این تیم و بازگشت او به شهر بارسلونا داد. پس از مثبت شدن کرونای سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، لوییس انریکه به سرعت گزینه جانشین او را مشخص کرده و برایس مندس، هافبک سلتاویگو را به اردوی لاروخا فرا خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به مثبت شدن تست کرونای سرخیو بوسکتس کادر مربیگری تیم ملی اسپانیا و در راس آن ها لوئیس انریکه تصمیم گرفته اند که چهار بازیکن را به اردوی لاروخا دعوت کرده تا به موازات تیم اصلی تمرین کنند؛ در واقع آن ها به عنوان رزرو تلقی می شوند و در صورت ایجاد مشکل برای ستاره های تیم ملی اسپانیا می توانند جایگزین‌شان شوند.

 

 

 

 

این چهار بازیکن شامل رودریگو مورنو( لیدز)، پابلو فورنالز (وستهام)، کارلوس سولر (والنسیا) و برایس مندس(سلتاویگو) می‌شوند که البته همانطور که گفته شد به نظر می رسد مندس به عنوان جانشین بوسکتس به اردوی تیم اصلی اسپانیا ملحق شود.

 

این چهار بازیکن که در تعطیلات به سر می بردند و بعد از تماس لوئیس انریکه بدون تردید آمادگی خود را برای حضور در اردو اعلام کرده و حتی برخی از آنها می توانند در صورت لزوم در رقابت های یورو اسپانیا را همراهی کنند.

تیم ملی اسپانیا یورو ۲۰۲۰ لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا یورو ۲۰۲۰ تیم ملی اسپانیا لوئیس انریکه سرخیو بوسکتس مثبت شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید

به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسلونا در شرایطی میهمان رئال در برنابئو است که باید برنده شود تا شانس قهرمانی در لالیگا را داشته باشد. 

بارسا هشت امتیاز کمتر از رئال دارد و اگر امشب ببرد، فاصله امتیازی در 6 بازی باقی‌مانده به 5 کاهش خواهد یافت. حتی تساوی هم برای رئال نتیجه خوبی است و این تیم را به قهرمانی نزدیک‌تر می‌کند. شرایط روحی دو تیم نیز قابل قیاس نیست. رئال بعد از حذف سیتی روی ابرهاست و بارسا در پی شکست از پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان اوضاع خوبی ندارد.

سرخیو بوسکتس که بامداد امروز در برتری 1-3 اینتر میامی برابر نشویل یکی از گل‌های تیم را زد، در مورد ال‌کلاسیکو گفت: «متاسفم چون بارسا می‌توانست در شرایط بهتری به این بازی برسد. بعد از پیروزی در بازی رفت برابر پی اس جی من نیز مثل همه هواداران بسیار خوشحال بودم و برای فینال رویاپردازی می‌کردیم ولی نتیجه بازی برگشت تاسف‌بار بود. ده نفره شدن برابر تیمی مثل پی اس جی بدترین اتفاق بود و به‌خصوص در لیگ قهرمانان چنین اشتباهاتی را نمی‌بخشند. فوتبال همین است.»

بوسکتس ادامه داد: «حالا به ال‌کلاسیکو رسیده‌ایم و امیدوارم بارسا برنده شود و بتواند دوباره شانس قهرمانی در لالیگا داشته باشد. بارسا باید برنده شود و فاصله را کم کند. در غیر این صورت دیگر غیرممکن است به رئال برسیم. آرزو می‌کنم بچه‌ها امشب رئال را ببرند.»

دیگر خبرها

  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • یک اتفاق نادر؛ سرخیو بوسکتس برای تیمش گل می‌زند! + عکس
  • گل سرخیو بوسکتس به نشویل روی پاس لیونل مسی (اینتر میامی 2-1 نشویل)