Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی به فهرست 8 تیم بالای جدول لیگ ملتها نشان می دهد بین تیم های نیمه بالای جدول مسابقات تنها با روسیه مسابقه داده ایم و این مساله نشان می دهد در ادامه کار تیم ما درمسابقات کار سختی پیش روی خود دارد

تیم ملی والیبال کشورمان بیشتر با تیم های انتهای جدولی مسابقات لیگ ملت ها روبرو شده است.

به گزارش طرفداری، تیم ملی والیبال ما در اولین بازی به ژاپن 3-0 باخت که بدترین باختش محسوب می شود، در بازی دوم به روسیه 3-1 باختیم که دور از انتظار نبود اما در بازی سوم بالاخره برابر هلند 3-0 برنده شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته دوم عملکردمان بهتر شد، برابر کانادا 3-1 بردیم، تیم ایتالیا را هم 3-1 شکست داده و در بازی سوم بلغارستان را با بهترین نتیجه ممکن یعنی برد 3-0 بدرقه کردیم.

اما حالا رقابت های سخت تیم ما با تیم های بالای جدول باقی مانده است، به جز خودمان و روسیه با شش تیم بالای جدول یعنی لهستان، فرانسه، برزیل، صربستان، اسلوونی و آلمان بازی نکرده ایم، ضمن این که خارج از فهرست 8 تیم اول با تیم آمریکا هم بازی نکرده ایم و این نشان مضاعف از بازی ما با تیم های بزرگ در بازیهای آتی دارد، اگر تیم ملی والیبال همان طور که تا به حال طی طریق داشته است در ادامه کاره هم موفق باشد در بازیهای هفته سوم هم برابر تیم های ملی آمریکا، صربستان وآ لمان هم می تواند موفق باشد اما اگر تیم ملی برابر این تیم ها متوقف شود کارش برابر برزیل ولهستان وفرانسه و قدرت های دیگر بالای جدول سخت خواهد بود به هرحال تیم ملی والیبال کشورمان در حالی رتبه ششم را در جدول مسابقات دارد که این رتبه می تواند شکننده باشد و کار ایران را در ادامه کار مسابقات لیگ ملت های والیبال سخت کند.

تیم ملی والیبال ایران برابر همه تیم های بالای جدول سابقه برد در سالهای اخیر را داشته است اما مساله اینجاست که تعداد برد این حریفان در مجموع برابر ما بیشتر بوده است. مثلا در 5 بازی آخر برابر این حریفان چنین نتیجه گرفته ایم:

*برزیل - 5 باخت

*آمریکا - یک برد و 4 باخت

*فرانسه - یک برد و 4 باخت

*لهستان - 2 برد و 3 باخت

*صربستان - 2 برد و 3 باخت

*آلمان - 3 برد و 2 باخت 

*آرژانتین - 4 برد و یک باخت

*استرالیا - 4 برد و یک باخت

*اسلوونی - بدون بازی

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات نادر فریادشیران در طرفداری: به دخترم می گویم نسل سوخته من هستم نه شما دهه شصتی ها! باشگاه استقلال پول نداشت، فرهاد مجیدی پول غذای بازیکنان را از جیبش داد! درگیری لفظی بازیکن سابق پرسپولیس با خبرنگار بحرینی در آستانه دیدار مهم تیم ملی گواردیولا: بازگشت به بارسلونا؟ با منچسترسیتی قرارداد دارم؛ کومان برای بارسا ایده آل است گابریل ژسوس گزینه جدید یوونتوس برای جانشینی کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی والیبال بالای جدول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در مهم‌ترین دیدار امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان باید رو در روی تیم صنعت نفت قرار گیرد. پرسپولیس ۴۹ و نفت ۱۶ امتیازی هستند و به ترتیب در رده‌های دوم و پانزدهم جدول قرار دارند و هر دو برای رسیدن به اهداف خود در پایان فصل نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی دارند.

جواد منافی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدارهای باقی مانده پرسپولیس تا پایان فصل اظهار داشت: اوسمار زمانی که هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت با انتقادات زیادی از سوی برخی‌ها مواجه شد اما خدا را شکر توانست با کسب نتایج خوب شرایط پرسپولیس را در جدول بهتر کند و هجمه‌ها علیه خود را دور کند. همانطور که بازیکنان پرسپولیس ابتدا به این مربی اعتماد کردند، هواداران هم اعتماد زیادی به این مربی برزیلی دارند و با توجه به جذب بازیکنان باکیفیت در نیم فصل دوم این تیم توانسته نتایج بسیار خوبی را کسب کند.

پرسپولیس روند خوب خود را حفظ کند قهرمان می‌شود

او ادامه داد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و به نظرم اگر این تیم بتواند همین روند رو به رشد خود را حفظ کند می‌تواند امسال هم مانند سال گذشته عنوان قهرمانی را به دست آورد. فاصله امتیازی بسیار کمی با استقلال تهران داریم و به شما قول می‌دهم که این تیم امتیاز از دست خواهد داد و پرسپولیس می‌تواند به صدر جدول صعود کند.

بازی کردن برابر تیم‌های قعر جدول سخت است

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با بازی این تیم برابر صنعت نفت گفت: نفت در انتهای جدول حضور دارد و تلاش می‌کند تا از قعر جدول فاصله بگیرد. بازیکنان پرسپولیس باید این نکته را مدنظر داشته باشند که با توجه به حساسیت هفته‌های پایانی باید برای کسب پیروزی در زمین حاضر شوند؛ آنها کار راحتی در این دیدار ندارند و بازی کردن در برابر تیم‌های قعر جدولی به مراتب سخت‌تر از دیدار با تیم‌های بالانشین است و بازیکنان باید باهوش باشند تا امتیاز از دست ندهند.

نباید از سپاهان غافل شد

منافی در رابطه با پیروزی سپاهان در دربی اصفهان و صعود به رده سوم جدول گفت: به نظرم سپاهان در این فصل با بدشانسی رو به رو شد، مدیران سپاهان هزینه‌های زیادی را برای جذب بازیکن در این فصل متحمل شده‌اند اما نتایج سپاهان در هفته‌های اخیر به گونه‌ای پیش رفت که از کورس قهرمانی جا ماند. سپاهان در کل تیم خوبی است و استقلال و پرسپولیس از این تیم غافل شوند.

تمدید قرارداد با بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس باید انجام شود

او در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان باکیفیت همیشه مشتری‌های خوبی دارند و از آنجا که بازیکنان پرسپولیس کیفیت بالایی دارند و نفرات زیادی از آنها تا پایان فصل فقط با باشگاه قرارداد دارند به نظرم مدیریت باید هر چه سریع‌تر مقدمات تمدید قرارداد با اعضای تیم را فراهم کند چون این نفرات در پرسپولیس تأثیرگذار هستند و باید در تیم باقی بمانند.

کد خبر 6081524

دیگر خبرها

  • اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • بازی‌های باقیمانده استقلال در لیگ برتر + جدول
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد