Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@05:14:00 GMT

تساوی بدموقع شاهین بندرعامری در خانه

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۶۱۷۳

تساوی بدموقع شاهین بندرعامری در خانه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم کشور و در گروه دوم این رقابت‌ها امشب از ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه با دیدار حساس شاهین بندر عامری و شهرداری ماهشهر در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر پیگیری شد که تلاش دو تیم در پایان بازی برنده نداشت و به تساوی یک بر یک انجامید.

شاگردان رضا نظرزاده در شبی که نیاز مبرم به برد این دیدار داشتند در نیمه اول غافلگیر شدند و با یک گل از حریف خود شکست خوردند و به رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم با اخراج بازیکن شهرداری ماهشهر کار برای شاهینی‌ها راحت‌تر دنبال شد و حملات بیشتری روی دروازه مهمان خود ندارک دیدند تا اینکه الیاس صالحی در دقیقه ۶۵ موفق شد گل تساوی بخش شاهین را به ثمر برساند.

پس از این گل شاهین حملات بیشتری روی دروازه ماهشهری‌ها تدارک دید ولی هیچ کدام ثمری در بر نداشت تا این دیدار با تقسیم امتیازات به پایان برسد.

شاهین بندر عامری با این تساوی خانگی ۳۴ امتیازی شد تا همچنان جایگاه سومی خود را حفظ کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهین بندرعامری لیگ دو شهرداری ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم خاص لیگ برتر قصد باختن ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، این روزها یکی از اخبار ثابت لیگ برتر فوتبال، تداوم روند نباختن تیم تحت هدایت محرم نویدکیا است. مس رفسنجان که در نیم فصل دوم، با هدایت پیشکسوت ارزنده سپاهان به مصاف حریفان می‌رود، تاکنون طعم شکست را نچشیده است.

انجام 8 بازی در نیم فصل دوم لیگ برتر و کسب 12 امتیاز اگرچه جایگاه مس را زیاد تغییر نداده است اما این تیم را در زمره تیم‌هایی قرارداده است که در جدول دور برگشت؛ جلوی نام آن‌ها خط تیره دیده می‌شود.  

مس رفسنجان در این هشت دیدار، دو پیروزی و شش تساوی را ثبت کرد. حال اما نکته حائز اهمیت در این دیدارها، تلاش تیم برای بازگرداندن نتیجه دیدار است. اتفاقی که به ندرت در نیم‌فصل اول از این تیم شاهد بودیم.

محمدمهدی محبی پس از گل تساوی به دنبال شروع مجدد بازی و تلاش برای به ثمر رساندن گل برتری است.

محرم نویدکیا، علاوه بر تغییراتی که در این تیم صورت داد، توانست باور بازگشت به بازی را نیز به این تیم تزریق کند. باور و میلی که حتی پس از دریافت دو گل در زمین خودی و مقابل سرمربی اسبقشان، به خوبی نمایش داده شد و توانسته‌اند بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی 2 بر 2 عوض کنند و شاید اگر اندکی شانس با آن‌ها یار بود، حتی می‌توانستند با کسب برد از میدان خارج شوند. بردی که سه هفته‌ای است از این تیم دور شده و هر سه دیدار اخیرشان را با تساوی 2-2 به پایان رسانده‌اند.

تیم شایسته تقدیر مس رفسجان در دیدار شب گذشته خود مقابل پیکان، دوبار از حریف خود عقب افتاد که هر دوبار نتیجه را به تساوی کشاند و اگر کمی در ضربات آخر دقت لازم را داشتند، می‌توانستند شب درخشانی را برای مردم رفسنجان رقم بزنند. 

حال باید ببینم که روند شکست‌ناپذیری محرم و تیمش با تساوی ادامه خواهد داشت یا پس از سه تساوی با نتیجه مشابه 2 بر 2 ، اتفاق دیگری در اهواز مقابل فولاد منتظر نارنجی‌پوشان رفسنجان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • ذوب آهن و نساجی؛ بهترین‌ها و بدترین‌های لیگ برتر در خارج از خانه
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز
  • جام آزادگان / برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • میلان بازی باخته را به تساوی کشاند
  • ساسولو ۳ - ۳ میلان/ فرار روسونری از شکست+ فیلم
  • ناپولی در خانه متوقف شد
  • حملات بیشتری در راه است؟ | سی‌ان‌ان: این بزرگترین حمله پهپادی تاریخ دنیاست
  • بعد از ۱۴ سال؛ یوونتوس بدون برد در ۵ بازی متوالی خارج از خانه سری آ
  • تیم خاص لیگ برتر قصد باختن ندارد!