Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی سه شنبه ۱۸ خرداد ماه به بیان مسائلی همچون نرخ سود بازار بین بانکی ۱۸.۵ درصد شد، رشد ۸ درصدی بخش صنعت کشور، عقبگرد نفت در انتظار مذاکرات هسته ای ایران، خانه دار شدن کارگران رویایی دست نیافتنی، قطار گرانی ها در شیب سرعت، قیمت مسکن در سراشیبی سقوط، بهبود شاخص ها در شرایط رکود، پایان هراس در بورس؟ می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز به شرح زیر است:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مسکن بورس بازار نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه در سفر به پاکستان مسائل مختلفی از جمله انرژی مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت، گفت: توسعه روابط ایران و پاکستان مورد تاکید مقام‌های عالی دو کشور است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا، با بیان اینکه این سفر به دعوت روسای جمهوری دو کشور دوست انجام می‌شود، اظهار کرد: پاکستان از جمله کشورهای مهم جنوب آسیا و دارای روابط دیرینه‌ تاریخی و تمدنی با ایران است که همواره روابط سیاسی و اقتصادی و نیز همکاری‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای مورد توجه دو کشور بوده است.

وی با اشاره به نگاه مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در زمینه حقوق بشر، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با تروریسم افزود: جمهوری اسلامی ایران همسو با سیاست همسایگی و توسعه روابط با کشورهای اسلامی، علاقه‌مند به ارتقای روابط با کشور پاکستان است و در این سفر درباره مسائل مختلفی از جمله مسائل اقتصادی و تجاری، انرژی و مسائل مرزی با دولت پاکستان گفت‌وگو می‌شود.

رئیس‌جمهوری توسعه روابط اقتصادی و تجاری با سریلانکا را نیز از جمله اهداف سفر خود به این کشور دانست و با اشاره به رشد قابل‌توجه همکاری‌های دو کشور در حوزه فنی و مهندسی ابراز امیدواری کرد این سفر نقطه عطفی در ارتقای سطح روابط بین ایران و سریلانکا باشد.

شایان یادآوری است که رئیسی در سفر به پاکستان پس از استقبال رسمی از سوی شهباز شریف، نخست وزیر این کشور، با وی دیدار و گفت‌وگوی خصوصی خواهد داشت.

روسای دو دولت پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای اسناد همکاری بین مقام‌های دو کشور، در نشستی مطبوعاتی نتایج دیدارها و رایزنی‌های خود را تشریح می‌کنند.

رئیس‌جمهوری در این سفر همچنین با آصف‌علی زرداری، همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و در روز دوم سفر، با حضور در بعضی از شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، بازرگانان و فعالان اقتصادی پاکستانی نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

دیگر خبرها

  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • تاکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟