Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۴۲ هزار دانش آموز رای اولی در استان کرمان به پای صندوق های رأی می روند بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

"احمد اسکندری نسب" در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان بر ایجاد زمینه مناسب جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها توسط فرهنگیان تاکید کرد و افزود: با توجه به اعتماد عمومی مردم به جامعه فرهنگی، فرهنگیان به عنوان مرجع باید ضمن توجیه لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات نسبت به تشویق دانش آموزان رای اولی برای شرکت در انتخابات اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از راه اندازی پویش دانش آموزی رای اولی ها در استان خبر داد و گفت: پوستر این پویش در مدارس نصب شده و  در قالب  این پویش از دانش آموزان خواسته شده که در زمینه انتخابات عکس، مستند یا خاطرات خود را ارسال کنند.

اسکندری نسب با بیان اینکه بیش از ۱۴۲۰ مدرسه استان کرمان محل اخذ صندوق های اخذ رای هستند، تصریح کرد: حدود ۷۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات نیز فرهنگی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش استان تولیدات محتوایی در ارتباط با رای اولی ها را از اواخر فروردین تولید و در شبکه شاد و در کانال های مختلف دانش آموزی بارگذاری کرده است.

وی تصریح کرد: ایجاد شور و شوق حضور در انتخابات، تولیدات محتوایی از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری و نظرات دانش آموزی از جمله اقدامات آموزش و پرورش استان در این راستا بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ رای اولی ها استان کرمان آموزش و پرورش استان استان کرمان رای اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی افزود: با توجه احداث ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

وی گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084845

دیگر خبرها

  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت