Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@17:47:31 GMT

۲ بازیکن جدید به تیم ملی در بحرین فراخوانده شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۷۲۸۶

۲ بازیکن جدید به تیم ملی در بحرین فراخوانده شدند

درپی مصدومیت وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا ۲بازیکن باشگاه پرسپولیس در جریان اردو و بازی‌های تیم‌ملی در بحرین، دو فوتبالیست جدید به منامه فراخوانده شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از مصدومیت وحید امیری در بازی شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین، اسکوچیچ دو بازیکن جدید را به اردو فراخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این خبر رسمی، به دلیل مصدومیت وحید امیری در دیدار شب گذشته تیم ملی ایران مقابل بحرین، میلاد سرلک و عارف غلامی با نظر دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
این دو بازیکن باید در اولین فرصت و با نخستین پرواز خود را به کادر فنی در منامه معرفی کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مقدماتی جام جهانی اسکوچیچ تیم ملی فوتبال بحرین میلاد سرلک عارف غلامی انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد.  این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.

او درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان عنوان کرد: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی ابراز کرد: این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

ربیعی تصریح کرد:رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.

او در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، گفت: فرشاد احمدزاده  نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.

پزشک تیم سپاهان با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، اظهار کرد: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

او یادآور شد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضور یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی فراخوانده شد