Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: بر روند تزریق واکسن کرونا برای افراد واجد شرایط این شهرستان نظارت می‌شود و از مردم تقاضا داریم که به شایعات در خصوص عوارض واکسن توجه نکرده و همکاری لازم را با کارشناسان شبکه بهداشت داشته باشند.

او بیان داشت: ادامه واکسیناسیون افراد واجد شرایط با کمک پزشک، ماما و بهورز در روستا‌های کفت گله و باپیر جعفرقلی انجام شد و با حضور مسئولان شبکه بهداشت و درمان اندیکا جلسه بررسی روند واکسیناسیون  کرونا ویروس برگزار و در این خصوص مـوانع و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاضمی افزود:  ضمن بررسی درخواست‌های خرید واصله از خانه‌ها و مراکز شبکه بهداشت، در خصوص اولویت بندی جهت خرید و تامین بودجه مورد نیاز این اقلام، تصمیم گیری شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و توجه به فاصله گذاری اجتماعی، تصریح کرد: ایستگاه سلامت در مسیر عشایر در حال کوچ به استان چهار محال بختیاری راه اندازی و خدمات بهداشتی، توزیع ماسک و توزیع بسته‌های مواد غذایی با همکاری شبکه بهداشت و اداره امور عشایر شهرستان ارائه گردید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا بهداشت و درمان شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با حضور معاون   بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی  استان آذربایجان غربی  و فرماندار پلدشت رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی شد .

در این مراسم دکتر شهاب بینا بعنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی . و از زحمات دکتر حسینی رییس سابق قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست