Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس از ادامه ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی از سمت استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان به استان تا روز جمعه ۲۱ خردادماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدصادق بصیری در هفتاد و هشتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله کروناویروس با رویکرد منطقه‌ای شهرستان‌های شرقی و جنوبی استان به وضعیت نگران کننده شیوع بیماری در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان اشاره داشت و گفت: نگرانی شیوع بیماری در شهرستان‌های شرقی و جنوبی استان کرمان به واسطه مراودات و ارتباطات با این دو استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان عنوان کرد: استان کرمان در حال حاضر شهری در وضعیت قرمز کرونایی ندارد و شهرستان‌های جیرفت، سیرجان و شهربابک به وضعیت نارنجی تغییر کرده‌اند، اما از سویی شهرستان‌های عنبرآباد و فاریاب از وضعیت زرد به نارنجی رسیده‌اند که نشان از ناپایداری و شکنندگی شرایط این مناطق را دارد.

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس تصریح کرد: طرح ممنوعیت بین استانی از مبادی شرقی و جنوبی استان کرمان از سمت استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان تا پایان هفته جاری (جمعه 21 خرداد ماه) ادامه می‌یابد و خودروهای غیربومی شامل این ممنوعیت خاص می‌شوند.

وی همچنین از ممانعت از ورود خودروهای غیربومی شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان به مناطق ییلاقی و روستاهای مسافرپذیر کرمان خبر داد و گفت: این خودروها مشمول جریمه طرح هوشمند محدودیت‌ها خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ابراز داشت: منع تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد همچنان ادامه خواهد داشت و طرح ممنوعیت تجمع‌ها در مناطق نارنجی و زرد نیز وجود دارد و تبلیغات انتخاباتی باید طبق پروتکل‌های اعلامی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری کرمان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ادامه ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان خودروهای غیربومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان خبر داد. - اخبار استانها -

مهرداد حسن زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: بنا بر اطلاعیه سازمان هواشناسی و رصد فعالیت سامانه‌های بارشی، یک سامانه جدید وارد استان شده که بخش‌هایی از استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. 

وی افزود: این سامانه تا اواخر وقت پنجشنبه هفته جاری در سطح استان فعال خواهد بود و به موجب آن شاهد رگبار باران و رعد و تگرگ خواهیم بود. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: منطقه اثر این سامانه شهرهای بندرعباس، بستک، خمیر، سیریک، بندرلنگه، حاجی آباد، رودان، بشاگرد، میناب و قشم خواهد بود. 

وی ادامه داد: بر اثر فعالیت این سامانه شاهد بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل‌ها، جاری شدن روان‌آب، خسارت به سازه‌های موقت به دلیل تند باد لحظه‌ای، اختلال در ناوگان حمل و نقل، خسارت به محصولات کشاورزی، احتمال خسارت در مناطق ساحلی به دلیل وقوع تند باد لحظه‌ای خواهیم بود. 

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود با توجه به بالا بودن آب رودخانه‌ها با تاکید بر بشاگرد و حاجی‌آباد از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها اجتناب و از فعالیت‌های کوهنوردی و صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع پرهیز شود. همچنین باید از استحکام سازه‌های موقت و لایروبی کانال‌ها اطمینان حاصل کرده و تمهیدات لازم در مناطق ساحلی با توجه به وقوع تند باد لحظه ای و احتمال خسارت اندیشیده شود. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد