Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌  زنجان با تاکید بر این که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری "رای دادن و حضور در انتخابات، برای نظام جمهوری اسلامی و کشور است"، گفت: صاحبان اصلی کشور، مردم هستند و برای تعیین سرنوشت خود باید در انتخابات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رد صلاحیت ۱۳ درصد از ثبت‌نام کنندگان انتخابات شورا‌های استان زنجان

حجت الاسلام شجاعی رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان زنجان از رد صلاحیت ۱۳ درصد ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراء در استان زنجان خبرداد.

او افزود: اسامی نهایی نامزد‌ها در تاریخ ۱۵ خردادماه به فرمانداری‌ها اعلام شد.

صیانت از جان و رای مردم مهمترین وظیفه دولت است

حقیقی استاندار زنجان با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد گفت: مردم این اطمینان را داشته باشند که انتخابات پیش رو با رعایت حداکثری شیوه نامه‌های های بهداشتی برگزار خواهد شد و هیچ مشکلی به لحاظ امنیتی و بهداشتی در اجرای این رخداد مهم وجود ندارد.

نگاهی به وعده های عجیب کاندیدها در انتخابات شوراها

طبق قانون هشت روز مانده به انتخابات، تبلیغات نامزد‌های تایید صلاحیت شده آغاز می‌شود اما نام برخی از نامزد‌های انتخابات شورا‌ها در زنجان زودتر از موعد مقرر به صورت دیوار نویس در شهر دیده شده است!

 نامزد های انتخابات شورا در زنجان  وعده داده بعد از رای آوردنش در شورا‌ تا چند سال بسته‌ی غذایی بین مردم پخش می‌کند.

  نامزد دیگری هم گفته کار نکرده  شهردار و شورا‌ها را در یک هفته به سرانجام می‌رساند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر انتخابات شوراها انتخابات شورا نامزد ها شورا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) گروه‌بندی یورو ۲۰۲۴ تکمیل شد؛ لیست تیم‌ها را ببینید!

شب گذشته مسابقات نهایی پلی آف یورو ۲۰۲۴ انجام شد و با صعود تیم‌های لهستان، اوکراین و گرجستان تکلیف ۲۴ تیم نهایی این رقابت‌ها مشخص شد. گروه بندی به شرح زیر است:

منبع: خبرآنلاین

tags # یورو 2024 سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • سناتور آمریکایی ضد ایران در گذشت
  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • (عکس) گروه‌بندی یورو ۲۰۲۴ تکمیل شد؛ لیست تیم‌ها را ببینید!
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد