Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری هافبک ملی‌پوش پرسپولیس حداقل دو هفته نمی تواند به دلیل مصدومیت بازی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران در حالی دوشنبه شب موفق به کسب پیروزی سه بر صفر بحرین در گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شد که وحید امیری به دلیل مصدومیت نتوانست در جمع هافبک‌های ایران، ۹۰ دقیقه بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک پرسپولیس که بازی بی نقصی از خود به نمایش گذاشت دچار مصدومیت شدید از ناحیه پا شده است تا حضورش در ادامه این رقابت‌ها که به طور متمرکز در منامه برگزار می‌شود منتفی شود.

همچنین امیری نمی‌تواند پرسپولیس را پس از بازگشت از اردوی تیم ملی ایران هم همراهی کند تا اینگونه بازی سوپرجام فصل گذشته بین سرخپوشان و تراکتور تبریز را از دست بدهد.

دکتر علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال درباره شرایط وحید امیری گفت: این بازیکن شب گذشته در دیدار تیم ملی ایران برابر بحرین متاسفانه از ناحیه همسترینگ پا آسیب دیده است.

وی افزود: کارهای تشخیصی برای درمان این بازیکن در اولین فرصت انجام تا وضعیتش مشخص شود.

رقابت‌های دور برگشت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه C تا بیست و پنجم خرداد ادامه دارد و پس از آن با بازگشت بازیکنان رقابت‌های فوتبال باشگاهی ایران از سر گرفته می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس ۳۰ خردادماه مقابل تراکتور تبریز سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور را برگزار می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وحید امیری پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی وحید امیری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی گنجی که در دوره حضورش در پرسپولیس استحکام قابل توجهی به آن بخشیده بود، با بدشانسی بزرگی در اردوی تیم ملی مواجه شد و رباط صلیبی‌اش بار دیگر دچار آسیب دید، با پشت سر گذاشتن روزهای تلخ دوری از فوتبال، اکنون رفته رفته شرایط بازگشت را برای خود فراهم می‌سازد.

پورعلی‌گنجی که البته گلایه‌هایی نیز بابت برخی کم توجهی‌ها در این روزهای دوری از فوتبال و درمان دارد، اکنون با حضور در اردوگاه سرخپوشان، مراحل پایانی درمان و بازگشت را دنبال می‌کند. او از چندی پیش با حضور در استادیوم شهید کاظمی (محل تمرین پرسپولیس) کارهای بدنسازی و درمانی را زیر نظر کادر و همچنین پزشک تیم دنبال کرده است.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس البته نامش از لیست پرسپولیس برای فصل جاری خارج شده است اما اینطور که گفته می‌شود از کمتر از یک ماه دیگر قادر خواهد بود تمرینات پرفشار خود را استارت زده و بار دیگر در شرایط بازی قرار گیرد.

باشگاه پرسپولیس نیز شنیده می‌شود برنامه تمدید قرارداد با این بازیکنان را دنبال خواهد کرد و باید دید با توجه به تغییرات شکل گرفته از حیث مالکیت، شرایط به چه شکل دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد