Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه امیرجان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: سه میلیون و ۹۷۰ هزار و ۶۸۳ سهم به ارزش بیش از ۲۴ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال در معاملات هفته گذشته بورس سمنان به خرید اختصاص داشت.

وی بیان کرد: هفت میلیون و ۸۷۲ هزار و ۲۳۱ سهم به ارزش بیش از ۹۹ میلیارد و ۱۷۹ میلیون ریال در همین مدت به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: شاخص کل قیمت سهام در اوراق بهادار کشور در پایان معاملات روز چهارشنبه گذشته ( دوازدهم خرداد ۱۴۰۰) با ۳۹ هزار و  و ۲۹۴ واحد افزایش به یک میلیون و ۱۴۸ هزار واحد رسید.

مدیر بورس منطقه سمنان افزود: ۲۰ درصد معاملات این بورس در هفته گذشته به خرید و ۸۰ درصد به فروش سهام اختصاص داشت.

طبق گفته مدیر بورس منطقه‌ای سمنان، ۲۱ هزار و ۱۳ میلیارد ریال ارزش معاملات انجام شده در بورس سمنان از فروردین تا پایان دی ۹۹ است و  ۱۹۰ هزار و ۸۵۶ نفر از ابتدای سال ۹۹ تا پایان دی در استان سمنان، برای ورود به بازار بورس، کد بورسی دریافت کردند.

 ۱۴ دفتر کارگزاری در شهرستان سمنان، یک دفتر کارگزاری در شهرستان مهدیشهر، ۱۲ دفتر کارگزاری در شهرستان شاهرود، سه دفتر کارگزاری در دامغان و یک دفتر کارگزاری در شهرستان گرمسار برای ارائه خدمات فعال است.

برچسب‌ها معاملات آنلاین سمنان بورس سازمان بورس و اوراق بهادار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاملات آنلاین سمنان بورس معاملات آنلاین سمنان بورس سازمان بورس و اوراق بهادار دفتر کارگزاری در شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، حمید القاصی مهر، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری پرونده قاچاق ۸۰۰ طاقه پارچه به ارزش ۴۵ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۹۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

القاصی مهر گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل صادر و در مجموع متهم را به پرداخت ۱۲۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران افزود: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در خصوص کشف قاچاق پارچه از یک خودرو، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6084240

دیگر خبرها

  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو؛ ۱۴۷ هزار میلیارد ریال
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو به ۱۴۷ هزار میلیارد ریال رسید
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • رشد شاخص کل بورس
  • رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس
  • یک شرکت کارگزاری بیمه، پنجمین شرکت فرعی زیرمجموعه ثفارس!
  • گزارش روزانه بورس یکم اردیبهشت؛ رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • آقای نماینده؛ پای ۶۰ میلیون سهامدار در میان است