Web Analytics Made Easy - Statcounter

مناظرات کاندیدا‌های ریاست‌جمهوری نشان داد که کاندیدا‌های اصلی صرفا چشم به تسخیر کرسی ریاست‌جمهوری دوخته و کاندیدا‌های پوششی هم گوش به زنگ هستند. متأسفانه با وجود مشکلات عدیده هیچ‌یک از کاندیدا‌ها برنامه مشخصی برای برون‌رفت از معضلات ارائه نداده و صرفا در قالب «اپوزیسیون» به طرح مشکلات پرداخته‌اند که مردم خود بیش از آن‌ها به این مشکلات واقف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرق در ادامه نوشت: آنچه برای مردم در این مقطع بحرانی مهم است، نان، آب، مسکن و معیشت شرافتمندانه و دسترسی به سلامت عمومی است؛ درحالی‌که آقایان اصل مدرک تحصیلی یا سواد کلاسیک را به رخ یکدیگر می‌کشند؛ غافل از اینکه ملت برای این مدارک اهمیتی قائل نیست.

مردم نه به شعار‌ها بلکه به شعور سیاسی- اقتصادی کاندیدا‌ها توجه دارند و انگشت به دهان شده‌اند که این هفت نفر که همگی بخشی از حاکمیت چند دهه اخیر و در واقع مسئول اصلی مسائل فعلی هستند، چگونه فارغ‌البال شعار‌هایی را می‌دهند که در عمل بی‌توجهی به شعور ملت است. کاندیدا‌ها باید به طور صریح بگویند موضع آن‌ها در قبال پذیرش یا نفی برجام، پذیرش FATF و رفتار سیاسی در منطقه چیست؟ آیا می‌خواهند با گروگان‌گیری خارجیان خزانه ارزی را پر کنند؟ آیا با تور ماهی‌گیری می‌خواهند زیردریایی بیگانگان را تور کنند؟

آیا حاضرند به جای کلی‌گویی اسامی آن سه برادر معروف که ۲۵۰ هزار میلیارد بیت‌المال را غارت کرده‌اند، افشا کنند؟! آیا برای کارگران و بازنشستگانی که هر روز در گوشه و کنار کشور دنبال احقاق حقوق خود هستند، حاضرند اقدام جدی و عملی فراهم کنند. چرا هیچ‌یک از کاندیدا‌ها در رابطه با جایگاه مسئولیت زنان به‌عنوان نیمی از جمعیت کشور سخنی نگفتند؟ آیا حضرات با چندهمسری و قتل فرزند به هر دلیلی موافق هستند؟ چرا درباره این‌گونه معضلات سخنی به میان نیامده است؟!

بیلان کار آقایان مشخص است؛ بنابراین باید از طرح شعار‌های بدون پشتوانه اجتناب کنند و به جای ارائه مدرک تحصیلی (که حداقل الزامات کاندیداتوری است) مدارکی ارائه کنند که تاکنون در احقاق حقوق ملت قامت برافشانده‌اند؟

آیا کاندیدا‌های محترم توجه به عموم هم‌وطنان را فقط در روز مناظره مطرح می‌کنند یا خداوکیلی حقوق شهروندی همه آنان را رعایت خواهند کرد؟

منبع: فرارو

کلیدواژه: کاندیداهای ریاست جمهوری انتخابات 1400 کاندیدا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در کراچی

اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در کراچی

دیگر خبرها

  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در کراچی
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند