Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، گفت: پوشش امدادی ۵۹ حادثه در هفته گذشته انجام شد و ۱۵۹ آسیب دیده ناشی از حوادث در این مدت از خدمات امدادی هلال احمر استان اصفهان بهره‌مند شدند، حوادث جاده‌ای با ۴۱ حادثه همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان آمار حوادث تحت پوشش این جمعیت در هفته گذشته گفت: در این بازه زمانی ۴۱ مورد حادثه جاده‌ای، هفت مورد حادثه شهری، هفت مورد خدمات حضوری، دو مورد حادثه صنعتی و کارگاهی و دو مورد حادثه ساحلی به وسیله نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: در امدادرسانی در حوادث رخ داده تعداد نجات یافتگان ۵۸ نفر بودند که از این تعداد ۴۰نفر  به بیمارستان‌ها منتقل شدند و تعداد ۱۸ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

کریمی افزود: ۱۷۷ نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۶۸ تیم عملیاتی با بکارگیری ۵۵ دستگاه خودروی امدادی و همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشتند، در این مدت چهار مورد عملیات رهاسازی توسط نیرو‌های این جمعیت انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: از مردم به ویژه شهروندان تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امدادرسانی هلال احمر حوادث جاده ای هلال احمر استان اصفهان جمعیت هلال احمر استان مورد حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار حادثه‌دیده در استان‌های سیل‌زده

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: از ٢٧ فروردین تا ساعت ۵:۳۰ صبح امروز ۳۱ فروردین، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آب‌گرفتگی شده و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با انجام ۸۵ مورد عملیات امدادی، به ۱۰ هزار و ۶۳۷ نفر امدادرسانی شد، ۱۲۵۱ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۹۳ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به اینکه ۲۶۲ تیم عملیاتی شامل ۱۰۵۱ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آب‌گرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، افزود: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۱۳۲ واحد مسکونی انجام و ٣ اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای اسکان افراد متأثر از سیل، برپا شد.

به گفته محمودی، علاوه بر توزیع چادر امدادی، پتو، موکت، نایلون و … در میان حادثه‌دیدگان، ۱۵۳۴ بسته غذایی نیز توزیع شد.

گفتنی است عملیات امدادرسانی در ۴ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان ادامه دارد.

کد خبر 6082334

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار حادثه‌دیده در استان‌های سیل‌زده
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش