Web Analytics Made Easy - Statcounter

به خبرنگار مهر، حسن خلیل آبادی در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: گلایه مندی بنده از هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا دارم و آنچه می‌گویم بر اساس یافته‌های خودم در این ۴ سال فعالیت است. آقایان آرش حسینی، نظری و دوستانی که صلاحیت آنها مورد تردید قرار گرفته و باقی اعضای شورا به جز پاکی و صداقت چیز دیگری ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدم تأیید صلاحیت این افراد ناسپاسی است و امیدوارم همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، نمایندگان مجلس به هم صنف‌های خودشان جفا نکنند و این عزیزان را در لیست قرار دهند.

رئیس کمیسیون میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر عنوان کرد: تذکر بنده خطاب به سازمان محیط زیست و وزارت نفت است. دو پالایشگاه و تأسیسات نفتی در محدوده شهر ری مشکلات متعدد ایمنی و زیست محیطی را ایجاد کرده‌اند.

خلیل آبادی ابراز داشت: حضور این تأسیسات خطرات جانی و مالی و آلایندگی را برای ساکنان این منطقه به دنبال دارد. متأسفانه اخیراً نیز در پالایشگاه مذکور شاهد آتش سوزی مهیب بودیم که با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد. اما در صورت عدم مهار آتش یک فاجعه عظیم رخ می‌داد.

وی عنوان کرد: به وزارت نفت و سازمان محیط زیست تذکر می‌دهم همانطور که در سال ۹۶ این مورد را تذکر دادم، به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه جانی و مالی تدابیر لازم را اتخاد کنند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: از این رو از دو دستگاه مذکور درخواست دارم از توسعه صنایع در این مناطق خودداری کرده و ضمن پیشگیری از چنین رویدادی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: چرا که فاضلاب نفتی این پالایشگاه‌ها به زمین‌ها نفوذ و منجر به تخلیه یک روستا شده و گازهای پالایشگاه هوای شهر را نامطبوع کرده است.

خلیل آبادی ابراز داشت: به وزارت نفت تذکر می‌دهم برای انتقال این صنایع تدابیری بیندیشند و سازمان محیط زیست نسبت به نصب فیلترهای لازم برای صنایع اقدام کند.

کد خبر 5229721 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران حسن خلیل آبادی انتخابات 1400 آتش سوزی شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی سالروز ارتحال امام خمینی گردشگری پالایشگاه تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان زندان ها زندانی جلال ملکی آب و هوا قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ یوسفی گفت: برگزاری کارگروه مدیریت پسماند، افتتاح چند طرح زیست محیطی، تبلیغات محیطی، حضور در منابر نماز جمعه، سخنرانی در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی، پاکسازی جاده‌ها و بازدید علمی دانش آموزان از موزه حیات وحش، قسمتی از این برنامه‌هاست.
او افزود: ۶۸ خانه محیط زیست در استان مرکزی وجود دارد که در طول هفته زمین پاک برنامه‌های ویژه‌ای در راستای مباحث زیست محیطی در این خانه‌ها برگزار می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: جشنواره ملی «نامه‌ای از طبیعت» به صورت مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در حال برگزاری است.
یوسفی افزود: ۲۰ درصد پسماند‌های خانگی کشور و استان مرکزی پلاستیک‌ها هستند که این آمار بالاست.
او با اشاره به اینکه دستورالعمل نحوه استفاده از پلاستیک ابلاغ شده گفت: امید است این دستورالعمل هرچه زودتر اجرایی شود و «نه به مصرف کیسه‌های پلاستیک» مورد توجه جدی باشد.
یوسفی عنوان کرد: ۹۰۰ تُن پسماند شهری و خانگی روزانه در استان مرکزی تولید می‌شود که ۷۰ درصد آنها قابل بازیافت در منازل هستند.

دیگر خبرها

  • برخی مسئولان متوجه اطرافیان هتاک، کذاب و اختلاف‌افکن که در مراکز رسمی کشور نفوذ کرده‌اند باشند
  • زلزله ۴.۱ ریشتری سمنان را لرزاند
  • شناسایی ۶۲ واحد آلاینده در مه ولات
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • ثبت بیش از ۵۰۰ مورد آلودگی زیست محیطی در لرستان
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستا‌های تهران
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان
  • صدور هشدار سطح قرمز سیل برای ۵ استان ایران | یک روستا تخلیه شد