Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش مازندران زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس متوسطه اول استعدادهای درخشان را ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ اعلام کرد.

اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش مازندران در خصوص برگزاری آزمون ورودی دبیرستان‌های دوره اول متوسطه اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

با توجه به برنامه‌ی اعلامی، آزمون ورودی پایه‌ی هفتم دبیرستان‌های دوره اول استعدادهای درخشان راس ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های تعیین‌شده در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امکان واریز وجه ثبت نام برای آن گروه از داوطلبان که در زمان مقرر ثبت نام نموده ولی موفق به واریز وجه ثبت نام نشده‌اند از طریق درگاه پرداخت سامانه به آدرسhttps://azmoon.medu.ir فراهم است.

 کارت ورود به جلسه‌ دانش‌آموزان از طریق سامانه‌ یاد شده آماده دریافت است.

برای ورود به سامانه لازم است از مرورگر firefox استفاده شود و آدرس اینترنتی سامانه با دقت نوشته شود. 

 نیازی به ممهور شدن کارت ورود به جلسه‌ی آزمون به مهر آموزشگاه نیست.

از ورود دانش‌آموزان بدون کارت ورود به جلسه به حوزه‌ی آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد و همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون الزامی است .

حضور دانش آموزان نیم ساعت قبل از شروع آزمون (راس ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه )در محل حوزه و جلسه‌ آزمون الزامی است .

از دانش آموزان در حوزه های امتحانی پذیرایی نخواهد شد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا قبل از ورود به جلسه‌ی آزمون و در زمان برگزاری آزمون از طرف داوطلبین الزامی است.

*لازم است تا اولیای دانش‌آموزان یک روز پیش از برگزاری آزمون اقدام به شناسایی محل حوزه‌ آزمون که در کارت ورود به جلسه مشخص شده نمایند .

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران،مدیران مدارس ابتدایی موظف به اطلاع رسانی موارد فوق به دانش آموزان و اولیا پایه ششم هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مرکز استعدادهای درخشان مازندران همه باهم علیه کرونا استعدادهای درخشان کارت ورود به جلسه برگزاری آزمون دانش آموزان آزمون ورودی ی آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: امسال برای اجرای این طرح، ۱۶ مدرسه بعنوان پایگاه مطالعاتی نوروزی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

مسعود فلسفی نژاد افزود: دانش آموزان با شرکت در این طرح و حضور مستمر، منظم و برنامه ریزی شده در کلاس‌های جبرانی و تقویتی رشته‌های مختلف، ضمن ارتقای توان علمی خود، آماده کنکور سراسری پیش رو می‌شوند.

وی گفت: امسال طرح اعتکاف علمی مدارس در دو روش ۲۴ ساعته و ۱۱ ساعته اجرا شده و ۱۶ مدرسه‌ی در نظرگرفته شده برای این طرح با پهن کردن سفره‌های افطار و سحر در خدمت دانش آموزان هستند.

انجام مشاوره‌های تحصیلی متناسب با هر رشته و ارائه راهکار‌های مقابله با استرس برای دانش آموزان پای کنکوری، از دیگر مزیت‌های شرکت در این طرح است.

طرح اعتکاف علمی دانش آموزی از ۲۸ اسفند پارسال آغاز شده و تا ۱۳ فروردین امسال ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی همزمان با تعطیلات نوروزی
  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org