Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از آنکه جواد اصغری مقدم سرمربی موفق فصل گذشته تیم فوتسال سن ایچ ساوه از این تیم جدا شد و به کراپ الوند قزوین پیوست، حال از ساوه خبر رسیده است که برخی از بازیکنان این تیم هم به خاطر همین موضوع تصمیم دارند از جمع ساوجی‌ها جدا شده و فصل بعد را در تیم دیگری بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این بازیکنانی که قصد دارد از تیم سن ایچ ساوه جدا شود، علی مروتی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان است. مروتی قراردادش با باشگاه سن ایچ به پایان رسیده و به نظر می‌رسد بعد از اصغری مقدم جدایی این بازیکن هم از این تیم قطعی باشد.

بیشتر بخوانید

خانم گل لیگ برتر فوتسال بانوان، زانویش را به تیغ جراحان سپرد

علی مروتی در جریان مسابقات لیگ برتر فوتسال در فصل‌های گذشته موفق شد ۴۷ گل برای سن ایچ به ثمر برساند و لقب برترین گلزن تیم را به خودش اختصاص دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال سن ایچ ساوه سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد