Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به جایگاه بسیار مهم و حیاتی ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا هر رای رقم زننده ی مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور است و این مهم در جریان گام دوم انقلاب اسلامی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ بار دیگر در خردادی دیگر موعد و فرصت مشارکت در سرنوشت فراهم آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،متن بیانیه به شرح زیر اعلام نمود :  بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر در خردادی دیگر موعد و فرصت مشارکت در سرنوشت فراهم آمده است. در دهه ی چهارم انقلاب اسلامی مردم آگاه و فهیم ملت ایران به خوبی دریافته اند که بهترین و موثرترین ابزار مشارکت و تعیین سرنوشتشان، شرکت در انتخابات است و این راه از ورای صندوق های رای آنها تعیین می شود. مردم ما می دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه هستند. 
با توجه به جایگاه بسیار مهم و حیاتی ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا هر رای رقم زننده ی مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور است  و این مهم در جریان گام دوم انقلاب اسلامی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

فرهنگیان استان زنجان با اعتقاد به دو اصل اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس، با علم به اینکه نا امیدی از صندوق رای هرگز استقلال و پیشرفت کشور را تامین و تضمین نخواهد کرد و با تاسی از منویات مقام عظمی ولایت بر اصل مشارکت حداکثری، تاکید داشته، دوشادوش سایر آحاد ملت ولایتمدار شرکت در انتخابات را نه یک حق بلکه تکلیفی برای اعتلای کشور می داند.
برای افزایش مشارکت عمومی و در راستای تربیت شهروندانی مسئول، آموزش و پرورش استان زنجان نهایت تلاش خود را برای افزایش حس مسئولیت پذیری، افزایش آگاهی سیاسی – اجتماعی و تبیین ارزش و اهمیت انتخابات در میان دانش آموزان رای اولی مصروف داشته و همه ی رای اولی ها  را برای دمیدن شور انتخاباتی در لایه های جامعه دعوت خواهد کرد .

امید است با وحدت کلمه و مشارکت آگاهانه و مسئولانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گامهای روشن، موثر و محکمی در راستای گام دوم انقلاب و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شود.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش دعوت به مشارکت مشارکت در سرنوشت آموزش و پرورش استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت

علی محمدبیگی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه براساس آمار‌های موجود ۳۲ هزار و ۵۰۰ نوآموز در استان کرمانشاه واجد شرایط شرکت در طرح سنجش سلامت هستند، گفت : تاکنون حدود ۲۱ هزار نوآموز در استان سنجش سلامت شده‌اند و حدود یک‌هزار و ۵۰۰ نفر هم در نوبت هستند.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر از تعداد کل نوآموزان فعلا در سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند، گفت: بیشترین عدد باقی‌مانده با ۶ هزار نفر مربوط به شهر کرمانشاه است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ادامه‌دار بودن کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت استان تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه، تصریح کرد: ۱۰ روز باقی‌مانده تا مورخه ۳۰ اردیبهشت‌ماه به جامانده‌های احتمالی و ارجاعات تخصصی در رابطه با بحث بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی و یا مشکلات هوش اختصاص داده شده است.

وی از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی اقدام نکرده‌اند، خواست هرچه سریع‌تر پس از نوبت‌گیری در سامانه https://my.medu.ir/ برای انجام کار سنجش سلامت به پایگاه‌های سنجش سلامت استان مراجعه کنند، چون پایان اردیبهشت‌ماه زمان شروع ثبت‌نام و ثیت سفارش کتب است.

محمدبیگی با بیان اینکه امسال ۲۰ پایگاه سنجش سلامت در استان عهده‌دار کار سنجش نوآموزان کلاس‌اولی شدند، تصریح کرد: ۴ مرکز از این تعداد در شهر کرمانشاه مشغول فعالیت است.

وی هزینه ثبت‌نام نوآموزان برای سنجش سلامت را ۶۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان از نظر سلامت بینایی، شنوایی، هوش و... مورد ارزیابی قرار گرفته و در مواردی که مشکلی وجود داشته باشد، نوآموزان برای ارزیابی بیشتر به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند که در موارد خیلی زیادی مداخله به هنگام توانسته نقش مهمی در ایجاد آمادگی در نوآموزان برای ورود به مدارس عادی داشته باشد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است
  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی