Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سید‌رضا نریمانی بااشاره به اینکه انتخابات یک خاکریز بین ما و دشمن است، گفت: مردم باید به عنوان پایه‌های این نظام اسلامی در انتخابات حضور داشته باشند چراکه اگر رای ندهیم آمریکا پیروز می‌شود و این به ضرر ماست. - اخبار استانها -

سیدرضا نریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اصفهان، در ارتباط با لزوم دقت و انتخاب درست اظهار داشت: باید برای اولین و آخرین بار چشمانمان را باز کنیم و با دقت به کسی رای بدهیم که دلسوز مردم است، افراد این دولت وقت مردم را هدر داده‌اند، دروغ می‌گویند و همه مشکلات را به گردن مردم می‌اندازد انگار که من و شما همه مشکلات را به‌وجود آورده و سر این دولت بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مردم و به ویژه جوانان تقاضا می‌کنم که با چشم باز رای بدهند و دیگران را نیز تشویق کنند چراکه شاید کسانی به خاطر ناراحتی که حق دارند، نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند اما باید با آنان صحبت کرد.

مداح اصفهانی با اشاره به حکم جهاد مقام معظم رهبری بیان کرد: جوانان باید بدانند که مقام معظم رهبری حکم جهاد داده‌اند و ما موظفیم در درجه اول با اقوام، همکلاسی‌ها، همشهری‌ها، هم‌محله‌ای و همسایه‌هایمان چهره به چهره صحبت کرده و برای رای دادن آنان را توجیح کرده و سپس می‌توانیم برای انتخاب کاندیدا هم با آنان صحبت کنیم.

وی افزود: پایه‌های این نظام حکومت که یک حکومت اسلامی است، فقط مردم هستند و ما اکنون در مقابل دشمنانمان یعنی آمریکا به یک نقطه مشترک رسیدیم یعنی بین ما و دشمنانمان یک خاکریز است و آن خاکریز این است که بین رای دادن و ندادن باید انتخاب کنیم.

دعوت رئیس ستاد جلیلی در اصفهان برای مناظره با ‌کارشناسان ‌اقتصادیرئیس ستاد ‌رئیسی در استان اصفهان: "رئیسی" ‌نگاه عالمانه ‌به کشور دارد / مردم با مشارکت حداکثری پیروز انتخابات می‌شوندامام جمعه اصفهان: امام ‌(ره) هرگز از کدخدا و ارباب نمی‌ترسید / رهبر ‌انقلاب ذره‌ای ‌از اصول انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کند

نریمانی خاطرنشان کرد: قبلا اینگونه نبود اما اکنون در چند قدمی با دشمن قرار گرفته‌ایم که آن‌ها می‌گویند رای ندهید و ما برعکس آن باید عمل کنیم چراکه اگر آمریکا در این میدان پیروز شود، بدبخت می‌شویم، پس مردم که پایه‌های این نظام هستند باید در روزهای باقی‌مانده توجیه بشوند تا ان‌شاالله با حضور پرشور در انتخابات و به لطف امام زمان(عج)، مملکت جمهوری اسلامی، مردم ایران و نائب امام زمان(عج) پیروز این میدان باشند.

انتهای پیام/174/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، عصر چهارشنبه در بازدید از کارخانه تولید روغن نباتی گلناز کرمان با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی، وضع یک سری قوانین را مانع فعالیت و سرمایه گذاری می‌دانند گفت: با توجه به اینکه امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است، دستگاه قضائی در سطح کشور و استان برنامه‌هایی را برای حمایت و تحقق شعار سال دارد و از سرمایه گذاری‌های مردم در بخش تولید حمایت خواهد کرد.

وی افزود: سیستم قضائی استان کرمان گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی دارد و تا حد امکان به رفع موانع تولید کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب مردم در راستای مشارکت در تولید تصریح کرد: این موضوع آنچنان اهمیت دارد که موجب شده است تا مقام معظم رهبری از مردم درخواست کنند تا سرمایه خود را در زمینه جهش تولید و کارآفرینی به کار گیرند و در مقابل لازم است تا مسئولین زمینه مشارکت در سرمایه گذاری را تسهیل و فراهم کنند.

حجت الاسلام حمیدی افزود: با توجه به شعار سال لازم است مسؤولین و مردم در کنار یکدیگر به افزایش و جهش تولید کمک کنند و این موضوع یکی از اولویت‌های دادگستری استان کرمان در سال پیش رو خواهد بود.

کد خبر 6081292

دیگر خبرها

  • بالا بردن مشارکت مردم در حوزه‌های امور اراضی ضروری است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام