Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حیدری سخنگو و معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سخنان علیرضا زاکانی در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر برخورد با دانشگاه آزاد و تخلفاتش، گفت: در مجلس هفتم که از سال ۸۳ شروع و تا سال ۸۷ ادامه داشت تحقیق و تفحص از وزارت علوم مصوب شد که دانشگاه آزاد هم در جرگه این تحقیق و تفحص قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه آزاد در ادامه بیان کرد: مسئول این تحقیق و تفحص علیرضا زاکانی و رئیس وقت دانشگاه آزاد هم در آن زمان عبدالله جاسبی بود. این تحقیق و تفحص در آن زمان صورت گرفت و زاکانی به عنوان رئیس کمیته، تحقیق و تفحص را انجام داد و کار خیلی مفیدی هم انجام شد.

معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد گفت: منظور نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مناظره اول انتخاباتی درباره برخورد با تخلفات رئیس دانشگاه آزاد، مربوط به آن دوره بود. این تحقیقات نتایج خوبی داشت و منظور زاکانی مدیریت فعلی دانشگاه آزاد نبوده است. 

زاکانی: با تخلفات رئیس دانشگاه آزاد برخورد کردم

گفتنی است، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفته است: من با مفاسد به شکل جدی برخورد می‌کنم و با معاون رئیس جمهور، برادر رئیس‌جمهور، وزیر نفت، فرزند رئیس‌ مجمع تشخیص، رئیس دانشگاه آزاد، وزیر اطلاعات، دادستان تهران، ‌مدیران قضایی در خصوص کرسنت و دیگران برخورد کرده‌ام. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری رئیس دانشگاه آزاد تحقیق و تفحص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

براین اساس زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان هم از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت انجام خواهد شد.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم