Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:10:23 GMT

ثبت نام آزمون زبان MSRT از بعدازظهر امروز آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۰۴۸۵

ثبت نام آزمون زبان MSRT از بعدازظهر امروز آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون زبان msrt صبح جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. ثبت نام آزمون msrt همچنین از امروز سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۱۳ آغاز شده و تا دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

با توجه به مشخص نبودن وضعیت بیماری کرونا، احتمال تعویق زمان برگزاری آزمون وجود دارد در صورت لغو آزمون تاریخ بعدی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، آزمون MSRT که مجری برگزاری آن وزارت علوم بوده، جهت تعیین سطح زبان انگلیسی داوطلبان برگزار شده و مدرک آن برای تمام دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم و وزارت بهداشت معتبر است.

این آزمون معمولاً چند بار در سال برگزار می‌شود و در صورتی که داوطلب در یکی از نوبت‌های برگزاری MSRT نمره قبولی این آزمون را کسب نکرد، می‌تواند در نوبت بعدی شرکت کند. به علت شرایط خاص شیوع کرونا در کشور در سال ۹۹، زمان ثبت نام آزمون MSRT و برگزاری آزمون مذکور دستخوش تغییراتی شده و زمان برگزاری آن را با تأخیر مواجه کرد در سال ۱۴۰۰ نیز با توجه به مشخص نبودن وضعیت بیماری کرونا احتمال لغو آزمون وجود دارد.

کد خبر 5229895 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون زبان انگلیسی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری ساماندهی آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دوره دکتری انتخابات 1400 دانشجویان جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی پایان نامه منصور غلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی رتبه بندی دانشگاه ها دانشگاه فنی و حرفه ای آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دکتر عبدالرسول پورعباس در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی حفاظتی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گفت: سازمان سنجش آموزش کشور پس از برگزاری نوبت نخست آزمون سراسری ۱۴۰۳ (که روز‌های هفتم و هشتم اردیبهشت برگزار می‌شود)، رسماً از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جدا و به نهاد ریاست جمهوری ملحق خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، ابلاغ جدید این سازمان با مأموریت جدید، بعد از برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (31 فروردین)
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (30 فروردین)