Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@20:01:48 GMT

فیلم/ صف مرغ ایجاد کردید تا مردم در صف رای نایستند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۰۵۳۵

‍‍‍‍‍‍

انتقاد حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهر ساوجبلاغ البرز از سیاست ها و بی تدبیری های دولت و تحمیل فشار اقتصادی به مردم.

دریافت 12 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین صف مرغ دولت تدبیر و امید بی تدبیری روحانی دولت روحانی عملکرد دولت روحانی ساوجبلاغ امام جمعه ساوجبلاغ البرز انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ایازی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لازم است مردم برای پیشرفت و آبادانی شهر در کنار مسئولین باشند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به شعار سال که "جهش تولید با مشارکت مردم" می‌باشد، خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، ضروری است که صاحب نظران در این حوزه وارد شده و با ارائه راهکارهای مناسب، مسئولان را یاری کنند.

وی افزود: مردمی‌کردن کارها هزینه‌ها را کاهش و سرمایه‌های اجتماعی را افزایش داده و سطح نشاط اجتماعی را در جامعه بالا می‌برد.

ایازی با تاکید بر اینکه مردم اساس و پایه ایجاد تحول در جامعه هستند، گفت: مشارکت دادن مردم در امور باعث می‌شود احساس کنند که در جایگاه خودشان که جایگاه رشد و شکوفایی در کشور است، قرار دارند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در ادامه به راهکارهای ایجاد مشارکت مردم در امور اجرایی و پیشرفت جامعه اشاره و تصریح کرد: این مهم از طریق شناخت مردم و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ایشان، اعتماد به مردم و توانمندی‌های اقشار مختلف جامعه و هدایت آن به سمت حل مشکلات با نگاه مساله محور امکان پذیر خواهد بود.

ایازی همچنین تاکید کرد: مسئولان وظیفه دارند با برنامه‌ریزی مناسب و تأمین اعتبار لازم، بستر لازم را برای توسعه و آبادانی فراهم سازند لیکن امر توسعه بدون مشارکت و همراهی مردم میسر نخواهد شد.

وی با اشاره به نقش مردم در امور مدیریت شهری و پیشرفت و آبادانی شهر گفت: همکاری عمومی و رعایت قوانین در حوزه‌های مختلف نظیر عدم تخلف در ساختمان‌سازی، پرهیز از آسیب زدن به اموال عمومی، پرداخت به‌موقع بدهی و عوارض شهری از جمله مواردی است که به‌عنوان مصادیقی از نقش مردم در توسعه و آبادانی شهر، یاری دهنده می‌باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ تلاش بسیار و اقدامات خوبی برای پیشرفت و آبادانی شهرکرد از سوی مجموعه مدیریت شهری و سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شهرکرد انجام گرفت که در نظر داریم در کنار مردم شریف، این تلاش‌ها و اقدامات در سال جدید نیز با قوت بیشتر و بهتری ادامه داشته باشد.

کد خبر 6063950

دیگر خبرها

  • «محفل امام حسنی‌ها» طرحی نو در برنامه‌های قرآنی ایجاد کرد
  • ۱۰ توصیه رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برای جهش تولید
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • مشارکت مردم در بهینه‌سازی مصرف انرژی چگونه به جهش تولید و اقتصاد کمک خواهد کرد؟
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر
  • مومنی، اقتصاددان: خدا رحم کرده قیمت ارز را کنترل کردید!
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟