Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی میردیلمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: بنده تولید کننده «یونولیت سقفی» و «کیسه‌های پروپیلن» بوده و در حال حاضر با ۵۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت هستم و ۲۵ نفر به طور مستقیم و حدود ۲۰۰ نفر به طور غیرمستقیم را اشتغالزایی کردم.
وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه تولیدات داخلی تصریح کرد: متاسفانه بیشتر تولیدکنندگان در استان و کشور بدهکار بانک هستند و این بدهی به خاطر اصل وام و تسهیلات دریافتی از بانک نبوده و کارمزد و مشکلات موجود در مدت زمان پرداخت اقساط بوده که تولید کننده مجبور به پرداخت چندین برابر اصل وام و تسهیلات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تولید کننده گلستانی ادامه داد: بیشتر این تولید کنندگان به خاطر بار فشار مالی و تحت فشار قرار گرفتن بانک مجبور به ترک فعالیت و مسدود شدن کارگاه تولیدی خود شدند.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه هیچ‌گونه نظارت دقیق و جدی بر دستگاه‌های دولتی به ویژه بانک‌ها نبوده و در بیشتر  اوقات بانک‌ها تمام مال و دارایی تولید کننده را به عنوان اقساط و کارمزد عقب‌افتاده می‌بلعند.
میر دیلمی گفت: از رئیس جمهور آینده انتظار داریم در مرحله نخست نظارت جدی و دقیق بر عملکرد دستگاه‌های دولتی و به ویژه  بانک‌ها در راستای حمایت از تولید داخلی داشته و طرح‌هایی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی که به بانک بدهکار هستند و قابلیت اجرا دارد را ارائه دهد.

* مجمع  نمایندگان به جای وارد کردن سرمایه‌گذار از خارج استان از سرمایه‌گذاران بومی و استانی در اجرای طرح‌های تولیدی بهره ببرند
وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان نیز در این راستا می‌توانند نقش بسزایی در حمایت از تولید داشته باشند، گفت: مجمع  نمایندگان به جای وارد کردن سرمایه‌گذار از خارج استان می‌تواند از سرمایه‌گذاران بومی و استانی در اجرای طرح‌های تولیدی و افزایش تولید داخلی بهره ببرند.
تولید کننده گلستانی بیان کرد: بنده طرحی را در ادوار گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی ارائه کردم که در زمان خود هیچ توجهی به آن نشد و این طرح در این زمان مورد استقبال قرار گرفته است.
وی ابراز کرد: در راستای واحدهای تولیدی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی طرحی دیگری هم دارم که در صورت اجرا می‌تواند به نفع تولیدکننده و بانک‌ها بوده و هر دو در سود و زیان منتفع باشند.
میردیلمی درباره طرح خود خاطرنشان کرد: بانک‌ها می‌توانند در قبال وام و تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی آن واحد تولیدی را در ملک و سند بانک در آورده و تولیدکننده به عنوان مستاجر بانک فعالیت تولیدی کرده و در سود تولیدات سهیم باشد.
وی ادامه دهد: تنها روش اصلاح تولید ما در کشور به ویژه واحدهای تولیدی بدهکار بانک این است تا با اجرای این طرح بتوان بسیاری از واحدهای تولیدی که در کشور و استان غیرفعال شدند را احیا کرد.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک تولید داخلی گرگان وام واحدهای تولیدی حمایت از تولید تولید کننده بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان سمنان گفت: وقتی بانک یک واحد تولیدی را تملک می‌کند، به دلیل اشتغال در زمینه‌ پولی و مالی به تولید و صنعت توجه نمی‌کند. وزارت صمت،‌ ستاد واحدهای تولیدی و صنعتی و بانک مرکزی با تشکیل کارگروهی مشترک،‌ فعال شدن واحدهای تولیدی احیاشده در تملک بانک‌ها را پیگیری کنند. به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند؛ واحدهای تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • همانگونه که وعده صادق با همت جوانان کشور تحقق یافت جهش تولید نیز با مشارکت مردم محقق می‌شود
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • رئیس‌جمهور: تولید، شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند