Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@04:54:19 GMT

کشف ۵۵۰ میلیارد ریال رمز ارز قاچاق در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۰۹۴۰

کشف ۵۵۰ میلیارد ریال رمز ارز قاچاق در سمنان

سردار عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به دنبال رصد اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان فردی که در حوزه خرید و بهره‌برداری دستگاه‌های رمز ارز دیجیتال فعالیت داشت، شناسایی شد.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس اقتصادی سمنان مشخص شد، این فرد متخلف با تهیه دستگاه‌های رمز ارز دیجیتال و نصب آن‌ها در یک واحد دامداری غیرفعال، اقدام به بهره‌برداری غیرمجاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به هماهنگی‌های قانونی مأموران انتظامی گفت: پلیس در بازدید از این واحد غیرفعال ۳۰ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال در حال بهره‌برداری را کشف کرد.

حسنی گفت: با دستگیری مالک متخلف ۱۲ دستگاه رمز ارز دیگر نیز در سه واحد مسکونی در نقاط مختلف شهر کشف شد.

وی ارزش دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال را برابر نظر کارشناسان امر ۵۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: سودجویان این حوزه با خرید این دستگاه‌ها ضمن استفاده غیرمجاز از مدار برقی و خروج ارز از داخل کشور امنیت اقتصادی را نیز به اخلال می‌کشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان قاچاق ارز کشف فرمانده انتظامی استان سمنان ارز دیجیتال رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: در مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۴ دستگاه سواری و ۶ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان کشف کردند.

سرهنگ دهقان گفت: ماموران در این خصوص ۱۱ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان