Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم فردایی مدیر گروه جهادی میثم تمار در اهوازدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با هدف اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مواسات و کمک به نیازمندان گروه جهادی میثم تمار و قرار گاه جهادی امام رضا (ع) اقدام به تهیه اقلام ضروری برای نیازمندان کرد.

او در ادامه بیان داشت: جهادگران با کمک خیران و مردم توانستند تعداد ۶۰۰ بسته معیشتی به منظور حمایت از نیازمندان اهوازی تهیه و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در اختیار آن‌ها قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردایی افزود: ۶ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی از سوی بسیج سازندگی در خوزستان توزیع شد که ان شاءالله با یاری مردم و خیران نیک اندیش این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد.

دبیر قرار گاه جهادی امام رضا (ع) ابوالفارس تصریح کرد: طرح تعمیر وسایل سرمایشی خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت در دستور کار ما قرار گرفت و پس از شناسایی افراد واجد شرایط آن‌ها را به کارگاه‌های فعال ما در خوزستان معرفی کردیم تا کار تعمیر کولر و یخچال آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه