Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید محمد علوی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برنامه ستاد استانی و ملی کرونا این است که با توجه به در قرنطینه بودن افراد مبتلا به کرونا، تیم‌های سیار بهداشت به درب منزل آنها مراجعه و رای آنها را جمع آوری کنند.

وی افزود: موارد مثبت کرونا توسط مراکز بهداشت شناسایی شده و نام آنها در سامانه سیب ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی ادامه داد: اسامی و آدرس این افراد به  نمانیدگان بهداشت در ستاد انتخابات ارائه می‌شود تا تیم‌های سیار برای رای‌گیری مراجعه کنند که در برنامه بهداشتی انتخابات گنجانده شده است.

تاکنون ۱۶۸ هزار خوزستانی تحت پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفته اند.

بر اساس رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ خوزستان اهواز پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ خوزستان اهواز انتخابات ۱۴۰۰ خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش "ورزش سه"، کاظم دستگردی ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از كانديداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند. با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوايل تيرماه مجمع انتخاباتی فدراسيون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامي ۱۳ نامزد انتخابات فدراسيون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابايی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. كمال جوانمرد
۶. عليرضا خسروی
۷. شهريار رحمانی اصل
۸. وحيده صوابيه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حميد گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

گفتنی است؛ ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت گرفت و در نهایت شادی پریدر که هم اکنون سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد، در انتخابات ثبت نام نکرد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان
  • راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان