Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان دبیر جبهه نیروهای نسل نو انقلاب استان همدان گفت: با ۳۶ معیار لیست ۱۱ نفره‌ای برای انتخابات شورای شهر معرفی کردیم اما متأسفانه هیچ خانمی که معیارهای ما را داشته باشد، در بین نامزدها پیدا نکردیم.

طاها بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نامزدهای لیست جبهه نسل نو نیروهای انقلاب براساس سه اصل تخصص، تعهد و پایگاه اجتماعی و ۳۶ معیار انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در رابطه با تعهد این افراد باید روحیه مطالبه‌گری، انقلابی، متدین، نفوذناپذیر، ولایی بودن، حسن شهرت، ثابت قدم، ضعف اجرایی، ایثار و ازخودگذشتگی، شفافیت مالی و صداقت در گفتار از مسائلی بود که اعضای ان لیست باید داشته باشند.

بابایی در رابطه با اصل تخصص این افراد بیان کرد: تحصیلات، نظم کاری، تحصیلات مدیریتی، تجربه مدیریت شهری، شناخت سازمان‌های واسته به شهرداری، حوزه تخصصی، برنامه داشتن، کارآیی و توانایی از مسائلی بود که در انتخاب این افراد نقش داشت.

وی با بیان اینکه پایگاه اجتماعی از اصول انتخاب این افراد بود، مطرح کرد: محبوبیت، شبکه اجتماعی، محوریت اجتماعی، فعالیت در رسانه، بومی و ساکن همدان بودن، ساده زیستی، جهادی و عملی بودن و توانایی فردی از دیگر معیارهای انتخاب این افراد بود.

دبیر جبهه نیروهای نسل نو انقلاب استان همدان خاطرنشان کرد: کار انتخاب اعضای این لیست را با ۶۲ نفر آغاز کردیم و در ابتدا ۲۲ نفر را انتخاب و از بین این افراد با بررسی رزومه، مصاحبه، بررسی معیارهای حزب و رأی‌گیری بین مجمع ۱۷ نفره در نهایت به ۱۱ نفر رسیدیم.

وی ادامه داد: سیدمجتبی حسینی، علی‌اکبر کاووسی، سیدعلی رضوی، عبدالحسین نوری، حجت‌الاسلام میلاد صالحی، سعید خلج، مهدی حیدری، مسعود پورصالحی، مرتضی کرباسیان، سعید حاجی‌بابایی و مصطفی غفاری اعضای لیست شورای شهر جبهه نسل نو نیروهای انقلاب را تشکیل می‌دهند.

دبیر جبهه نیروهای نسل نو انقلاب استان همدان در رابطه با عدم حضور خانم‌ها در این لیست، گفت: متأسفانه با بررسی های زیادی که انجام دادیم نتوانستیم خانمی که معیارهای ما را داشته باشد را انتخاب کنیم تا بتواند از حقوق بانوان دفاع کند.

غفاری در پایان با بیان اینکه ما یک جریان اصولگرا و انقلابی هستیم، یادآور شد: ما به عنوان یک حزب سیاسی وارد شدیم و مجوز داریم اما لیست‌هایی هستند که بدون هیچ مجوزی در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات شورای ششم شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نیروهای مسلح، پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را بیش از پیش نشان داد

به گزارش قدس آنلاین، متن پیام احمد وحیدی به شرح زیر است:

وَ کانَ حَقًّا عَلَیْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ‌

«عملیات وعده صادق» غیورمردان نیروهای مسلح که در پاسخ به حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولی ایران در سوریه و شهادت چند تن از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان انجام شد، اراده قوی جمهوری اسلامی در انتقام از مجرمان را به منصه ظهور گذاشت.

عملیات تنبیهی که در پی فرمان رهبر معظم انقلاب و مطالبه و حمایت ملت سرافراز ایران انجام شد و موجی از شادی را در بین مردم منطقه ایجاد کرد، پاسخی بی سابقه به جنایات رژیم اشغالگر قدس است که بی‌شرمانه تمامی قواعد و قوانین بین‌المللی و انسانی را نقض می‌کند.

پیام این عملیات، مقابله با عامل اصلی بی ثباتی در منطقه و همچنین پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت و مستضعفان عالم است که گفتمان اصلی انقلاب اسلامی، سیره بنیانگذار کبیر آن و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این راهبرد استوار است.

اینجانب، ضمن تبریک این عملیات غرورآفرین به فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران، از شورای عالی امنیت ملی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ستاد کل نیروهای مسلح که با این اقدام مقتدرانه، پوشالی بودن این رژیم را بیش از پیش نشان دادند، قدردانی می کنم و یاد شهدای گرانقدر جبهه مقاومت را گرامی می‌دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد
  • نامزدهای نهایی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند/ رقابت پنج هنرمند
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند
  • پوشالی بودن رژیم صهیونیستی با عملیات «وعده صادق» بیش از پیش عیان شد
  • عملیات «وعده صادق» پوشالی‌بودن رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • وعده صادق نیروهای مسلح، پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را بیش از پیش نشان داد
  • نامزدهای بخش های اصلی، ویژه و مردمی جشنواره پژواک اردیبهشت اعلام می شوند
  • نامزدهای بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد