Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد_ چهار تن از خبرنگاران قدس‌آنلاین در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر حائز رتبه‌های اول، دوم و سوم شدند.

به گزارش قدس‌آنلاین؛ صبح امروز سه شنبه ۱۸ خرداد ماه اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور مسئولین کشوری و استانی و اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد.

این دوره از جشنواره ابوذر با هدف ارتقاء کمی و کیفی سطح رسانه‌ای استان، تمرکز بر جنگ رسانه‌ای دشمن و خنثی نمودن آن، تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب خصوصا موضوع امیدآفرینی، انجام روشنگری در جهت انتقام سخت از آمریکا و خروج از منطقه و همچنین نشان دادن اقدامات مخلصانه و جهادی مردم بزرگوار استان در ایام شیوع کرونا و مشارکت آن‌ها در مراحل گوناگون رزمایش کمک مومنانه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با معرفی برترین‌ها به کار خود خاتمه داد.

گفتنی است؛ ۳۷۶ شرکت‌کننده در این جشنواره در ۱۰ محور و ۱۲ قالب به رقابت پرداختند که چهار تن از خبرنگار قدس‌آنلاین؛ دکتر مجید خبازی در بخش "یادداشت و مقاله" با کسب رتبه اول، حفیظ الله بیاتی با کسب رتبه دوم در بخش "تیتر"، جواد یوسفی با کسب رتبه دوم در بخش "فیلم کوتاه" فاطمه بیاتی با کسب رتبه سوم در بخش "مقاله و یادداشت" حائز مقام شدند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره رسانه ای ابوذر قدس آنلاین چهارمحال و بختیاری مقاله یادداشت خبر روز تیتر برتر فیلم کوتاه کسب رتبه قدس آنلاین رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که هشت تیم و بیش از ۱۰۰ نفر دانش آموز، مربی و داور شرکت کرده بودند، تیم‌های شهرستان دشتی و جم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و تیم‌های شهرستان‌های گناوه و کنگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

ثنا شیخیانی و کیاناغلامیان هر ۲ نفر از شهرستان دشتی به ترتیب صاحب عناوین بهترین دروازه بان و خانم گل جشنواره شدند. همچنین با انتخاب کمیته فنی، دلسا دهدشتی از شهرستان گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

این مسابقات از طرف هیأت ورزش دانش‌آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شده بود.

گفتنی است تیم فوتسال ابتدایی دختران استان در سال گذشته از بین ۲۵ استان کشور، مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

کد خبر 6086197

دیگر خبرها

  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی