Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:31:06 GMT

تعامل با آموزش و پرورش بُرد-بُرد است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۲۲۳۳

تعامل با آموزش و پرورش بُرد-بُرد است

ایسنا/اصفهان مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه هیئت‌هایی که با آموزش و پرورش تعامل خود را حفظ کردند موفق بودند، گفت: تعامل و همسو بودن با این ارگان با ظرفیت بالا، برای هر دو طرف برد برد است.

سید محمد طباطبایی امروز (سه شنبه- ۱۸ خردادماه) در جلسه هماهنگی سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم در اثر شیوع ویروس کرونا وقفه ای در برگزاری مسابقات رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با نام المپیاد ایرانیان در دوره های گذشته آغاز شد و بعد از آن با تغییر شکل، نام آن نیز به المپیادهای برتر تغییر کرد.

وی افزود: پس از آسیب شناسی، بحث استعدادیابی و سرمایه گذاری بر روی رشته‌هایی مانند ورزش باستانی و زورخانه ای، ورزش‌های رزمی و کونگ فو که در سطح جهانی از جمله المپیک مسابقه ای برای آنها برگزار نمی شود، مطرح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان از این موضوع آسیب دیده است، اظهار کرد: در آخرین دوره بیشترین مدال های ما در همین چهار رشته بود.

طباطبایی، اضافه کرد: بنابراین علاوه بر توجه به تمام رشته ها و استعدادیابی و نخبه پروری باید توجه ویژه و سرمایه گذاری خاصی بر روی رشته هایی که در المپیک حضور دارند، داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ۲۰ رشته ورزشی که زیر نظر ۲۲ هیئت ورزشی هستند، مدنظر است که با برنامه ریزی سعی می کنیم حضوری فعال و با کیفیت در مسابقات داشته باشیم و با توجه به ظرفیتی که داریم بتوانیم میزبانی خوبی را بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران این رشته ها بتوانند نتایج درخشانی بگیرند و در آینده بتوانیم از این استعدادها در سطح بالای ورزش که المپیک است استفاده کنیم.

طباطبایی گفت: مجموعه کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان با استفاده از موضوع آمایش سرزمینی که مغفول مانده بوده و اکنون دوباره احیا شده است، ۱۶ رشته المپیکی را به صورت موشکافانه زیرنظر خواهند داشت.

وی اظهار کرد: در دوره های قبل امکانات، تجهیزات و هزینه ها در بخش هایی صرف شده که ضروری نبوده و یا بازخورد کمی داشته است. در شهر اصفهان بسیاری از امکانات با جمعیت و نیازهای آن منطقه همخوانی ندارد و این مسائل آسیب رسان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: باید در بحث استعدادیابی و شناسایی ظرفیت های بالقوه استان از جمله آموزش و پرورش که اولین ایستگاه و بهترین منبع در این زمینه است همگاهنگی خوبی داشته باشیم و موازی کاری ها را از بین ببریم.

طباطبایی تصریح کرد: نحوه برگزاری مسابقات آموزش و پرورش و مسابقات نوجوانان، جوانان را باید با برنامه ریزی مناسب پیش ببریم تا بتوانیم برای هر دو گروه در ورزش استان بحث برد- برد ایجاد کنیم. هیئت هایی که روابط خود را با آموزش و پرورش حفظ کرده اند رشد و پیشرفت خوبی داشتند و باید بتوانیم از تمام فرصت ها استفاده کرده و آنها را به نقطه قوت برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از منابع ما پتانسیل معاونت ورزش شهرداری است که در راس آن شخصی قرار دارد که حدود نیم قرن در ورزش استان و کشور حضور داشته و شناخت بسیار خوبی از ظرفیت های استان از نظر جمعیتی و رشته های ورزشی دارد، امیدوارم بتوانیم از این ظرفیت بیشترین استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی استان اصفهان المپیادهای برتر سند آمایش سرزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان آموزش و پرورش داشته باشیم رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک