Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: پیش بینی می شود امسال 20 هزار تن گندم در استان برداشت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نوبخت در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، به اشاره به شروع خرید تضمینی گندم در استان اردبیل، اظهار داشت: اقدامات اولیه در این خصوص انجام یافته و در استان اردبیل 44 مرکز برای خرید گندم تدارک و آماده سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عوامل تشخص، ذی الحساب مشخص شده و آموزش های مجازی نیز برای آنها انجام گرفته است، افزود: شمال استان و در شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در حال خرید تضمنی گندم هستیم.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: نسبت به سال گذشته قیمت خرید گندم از 2500 تومان به پنج هزار تومان، یعنی  100 درصد افزایش یافته است و در جهت ارج نهادن به زحمات کشاورزان عزیز درصدد آن هستیم تا روند این خرید به سریع ترین شکل انجام گیرد و بصورت شبانه روزی جمع آوری کنیم.

نوبخت در خصوص کیفیت گندم برداشت شده در استان ، اظهار داشت: کشاورزان استان با تجربه و تخصصی که در زمینه کاشت و داشت محصولاتشان دارند، بهترین نوع گندم در استان برداشت می کنند و فقط از زارعین  انتظار می رود رطوبت محصولاتشان را هنگام تحویل کنترل کنند تا مشکلی پیش نیاید.

وی ابراز داشت: طبق بررسی و بازدید های انجام یافته از مزارع سطح استان، علیرغم خشکسالی که امسال شاهد آن هستیم، ولی خوشبخانه کیفیت محصولات برداشت شده مناسب است.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: طی سال های اخیر، اردبیل جزو استان صادر کننده گندم بود ، ولی امسال پیش بینی می شود که 20  هزار تن برداشت شود که در این صورت صرفا برای مصرف داخل استان کافی بوده و  با یان حجم تولید، صادراتی محصولی نخواهیم داشت.

نوبخت با اشاره به به روند پرداخت پول گندم های خریداری شده، تصریح کرد: اکثرا این مبالغ در کمتر از یک هفته پرداخت شده و ما نیز در تلاش هستیم با پرداخت سریع و به موقع پول گندم های خریداری شده ، بخشی از زحمات تامین کنندگان امنیت غذایی کشور را جبران کرده باشیم.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گندم در استان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دولت سیزدهم برای حمایت از گندمکاران در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است که نسبت به عملکرد بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند