Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:49:59 GMT

رسمی: کپا به گروه حمایتی تیم ملی اسپانیا دعوت شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۲۴۱۷

رسمی: کپا به گروه حمایتی تیم ملی اسپانیا دعوت شد

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، کپا آریزابالاگا، دروازه بان اسپانیایی چلسی، را به تیم ملی این کشور دعوت کرد تا برای مسابقات یورو در حباب حمایتی/احتیاطی موازی تیم ملی قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریزابالاگا به تمرینات تیم ملی اسپانیا در حباب موازی احتیاطی که لوییس انریکه تدارک دیده است خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب کپا نیز به دیگر بازیکنانی که پیش از این به این حباب احتیاطی فراخوانده شده اند، از جمله البویل، رودریگو، فورنالس، کارلوس سولر و باریش مندس، خواهد پیوست.

کپا در سال های اخیر همواره به اردوی لا روخا دعوت می شد و حتی در مقطعی در زمان هدایت روبرتو مورنو دروازه بان شماره یک تیم ملی اسپانیا شد، اما برای یورو 2020 در بین 24 بازیکن نهایی دعوت شده به تیم ملی ملی اسپانیا جایی نداشت.

اوضاع نا به سامان او در چلسی و نمایش های ضعیفی که در فصل گذشته باعث شد در نهایت جایگاهش به عنوان دروازه بان شماره یک آّبی ها را به ادواردو مندی باخت و همین امر موجب شد تا در یورو نیز غایب باشد.

 

 

اکنون او بار دیگر فرصت بازگشت به تیم ملی اسپانیا را پیدا کرده است، حتی اگر این بازگشت به عنوان بخشی از گروه کمکی باشد که پس از مثبت شدن تست کرونای سرخیو بوسکتس، نقشی مهمتر پیدا کرده اند. کپا یکی از شش بازیکنی است که در حبابی موازی منتظر لغزش یا بیماری بازیکنان اصلی اسپانیا هستند.

لوییس انریکه با این اقدام قصد دارد تا در صورت بروز هرگونه اتفاق غیرمنتظره دیگری از حالا تا اولین مسابقه لا روخا در یورو 2020 که روز دوشنبه چهاردهم ژوئن برابر سوئد برگزار خواهد شد، دست خود را برای انتخاب باز بگذارد.

چلسی کپا آریسابالاگا تیم ملی اسپانیا لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی کپا آریسابالاگا تیم ملی اسپانیا تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  بابک مومنی در حاشیه بازدید از مزارع توت فرنگی شهرستان سیمرغ با بیان اینکه استان مازندران یکی از قطب‌های اصلی تولید انواع محصولات کشاورزی است، گفت: مازندران دارای یک هزار و ۷۰۰ هکتار سطح زیرکشت و ۱۷ هزار تن تولید انواع ارقام توت فرنگی است.

وی با اشاره به اینکه مازندران رتبه دوم کشور را در سطح زیر کشت و تولید توت فرنگی دارد، افزود: کشاورزان و باغداران در سال‌های اخیر علاوه بر عرضه این محصول در فصل بهار، کشت خارج فصل آن را در دستور کار دارند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سیاست‌های حمایتی بخش کشاورزی مازندران در رویکرد دولت مردمی سیزدهم، نگاه حمایتی به محصولاتی است که ارزش اقتصادی بالایی دارند و کشاورزی را در سبد اقتصاد دانش بنیان حفظ می‌کنند و ارتقاء می‌دهند.

مومنی اظهار کرد: برنامه ریزی داریم بتوانیم توسعه کشت گلخانه‌ای توت فرنگی را در استان داشته باشیم و در این راستا سیاست‌های حمایتی و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش از سوی استانداری مازندران و سازمان جهاد کشاورزی استان در دستورکار قرار گرفت.

او گفت: توسعه مکانیزاسیون و سیستم‌های نوین آبیاری و اصلاح سیستم‌های سنتی کشت در ارتقاء عملکرد محصول توت فرنگی موثر خواهد بود و حمایت جدی خواهد شد.

مومنی اضافه کرد: در بازار عرضه محصول توت فرنگی درصدد تدوین راهبرد‌هایی هستیم که بتوانیم صادرات این محصول را دنبال کنیم و به بازار کشور‌های منطقه اوراسیا و cis محصولات کشاورزی استان را عرضه کنیم.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی