Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:14:02 GMT

امیرآبادی: قهر کردن با صندوق رأی مشکلات را حل نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۲۵۸۶

امیرآبادی: قهر کردن با صندوق رأی مشکلات را حل نمی‌کند

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید براینکه قهر کردن با صندوق های رأی مشکلات را حل نمی کند از ملت ایران خواست با مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد از تکرار شدن وضع موجود جلوگیری کنند.

به گزارش ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: انتخابات در نظام اسلامی ما دمیدن روح تازه در کالبد جامعه و امید به آینده برای ایجاد تغییر در مدیریت اجرایی کشور و انتخابات تقویت جمهوریت نظام جمهوری اسلامی است، ملت ایران، شما در طول چند سال گذشته در معیشت و اشتغال فرزندان خود مشکلات داشته اید اما قهر کردن با صندوق های رأی مشکلات شما را حل نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید پای صندوق ها حاضر شوید و امید است با انتخاب مدیری کارآمد و مناسب که در میدان باشد و مشکلات را حل کند، دولت آینده را یاری کنید، امروز برخی کاندیداها به جای پاسخگویی نسبت به عملکرد خود، طلبکارانه و با ایجاد دوقطبی های کاذب مذاکره، فیلترینگ، حجاب زنان، حضور بانوان در ورزشگاه ها و برجام از پاسخگویی فرار می کنند.

نماینده مردم قم ادامه داد: مشکلات اساسی مردم در حال حاضر، معیشت، بیکاری جوانان، مسکن مستأجران و رفاه زنان سرپرست خانوار است.

امیرآبادی با انتقاد از عملکرد دولت گفت: امروز زندگی مردم با فضای مجازی عجین شده و هر دولتی زمام امور را به دست بگیرد، باید این فضا را توسعه دهد، به خصوص این امر در حوزه آموزش، تجارت، اشتغال و اطلاع رسانی مهم است، البته افراط و تفریط در مواجهه با فضای مجازی و بگیر و ببند در این فضا و هم رهاشدگی و بی مسئولیتی مسئولان امر، هر دو مذموم بوده و قابل قبول نیست که مجلس انقلابی به همراه دولت انقلابی، توسعه کشور را با اینترنت پرسرعت و پهنای باند مناسب به پیش می برد.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به برخی کاندیداها گفت: آیا پاسخگو هستید و یا باز حقوق زنان را بهانه می کنید و به جای پاسخگویی به سوالات فرار می کنید؟

وی خطاب به مردم با بیان این که«ملت عزیز، اجازه ندهید شرایط موجود ادامه پیدا کند» ابراز عقیده کرد: اگر امروز به میدان نیایید و در این آزمون بزرگ شرکت نکنید، دولت اشرافی ادامه می یابد.  از شما مردم عزیز دعوت می کنم به ائتلاف بزرگ برای تغییر وضعیت کشور بپیوندید تا دولتی مردمی برای ایرانی قوی به وجود آوریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احمد امیرآبادی فراهانی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی با بیان اینکه لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود بیان کرد: این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897984

دیگر خبرها

  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود