Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:30:08 GMT

۲۳ مدرسه توسط خیرین در گنبدکاووس در حال ساخت است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۳۰۰۳

۲۳ مدرسه توسط خیرین در گنبدکاووس در حال ساخت است

کمال‌الدین نظرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با مشارکت خیرین شهرستانی استانی و حتی خیرین کشوری تاکنون ۱۰۴ مدرسه در حوزه شهرستان گنبدکاووس احداث شده است.
وی با اشاره به مسافت طولانی روستاهای مرزی گنبدکاووس با شهر تصریح کرد: تلاش داریم در روستاهای مرزی که فاصله دو روستا با هم و همچنین فاصله روستا با شهر زیاد است و تعداد دانش آموزان به حدنصاب می رسد مدرسه احداث کنیم تا از تردد دانش‌آموزان و به ویژه ترک تحصیل دختران در مقاطع بالاتر جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در همین راستا چند روز گذشته عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه در روستای «سلطانعلی» آغاز شد.
وی ادامه داد: این دبستان با ۷۴۵ متر مربع فضای آموزشی دارای ۶ کلاس درس و سه اتاق کارگاهی بوده و پیش‌بینی می‌شود با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال ساخته شود.
نظرنژاد گفت: با احداث این فضای آموزشی دانش آموزان این مدرسه به لحاظ جنسیتی تفکیک شده تا آسیب‌های اجتماعی ناشی از این معضل مانند «ترک تحصیل دختران در مقاطع بالاتر» کاهش پیدا کند.
وی بیان کرد: گنبدکاووس به لحاظ بخش‌های مختلف آموزشی، تربیتی، قرآنی و ورزشی و غیره استعدادهای خوبی در بین دانش آموزان و معلمان دارد و معلمان و دانش آموزان ما در مسابقات مختلف رتبه‌های خوب استانی و کشوری را کسب می‌کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: در جشنواره معلمان هنرمند در شاخه‌های فیلم و هنرهای نمایشی گرایش نمایش عروسکی فرهنگیان گنبدکاووس بیشترین آثار را به دبیرخانه استانی ارسال کرده و خانم «الهه نیازی» توانست در بین آثار کشوری رتبه برتر را در بین استان‌های کشور کسب کند.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: مدرسه آموزش دانش آموزان روستا مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس هنرمند شاخه های هنرهای نمایشی گرایش نمایش عروسکی سلطانعلی روستاهای مرزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد