Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: عجیب است که بانیان وضع موجود، امروز طلبکار شده اند، اما مردم فراموش نمی‌کنند چه کسانی در سال ۹۲ از روحانی حمایت کردند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با انتقاد شدید از عملکرد روحانی اظهار داشت: شاخص فلاکت در دولت روحانی به بدترین شرایط رسید و سفره چند متری مردم به چند میلیمتر کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خطاب به دولتمردان گفت: سوال ما از شما این است که چرا از معرفی بدهکاران بانکی طفره می‌روید؟

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سوال ما این است که کدام رئیس بانک مرکزی هزاران میلیارد تومان پول بدون پشتوانه چاپ کرد، ارز ۴۲۰۰ تومانی را به عده‌ای خاص و عمده تسهیلات بانکی را به نور چشمی‌های بالای شهر و افرادی خاص داد؟

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آن زمان که رئیس و مرئوس در یک آپارتمان زندگی می‌کردند، آن روزی که معطل غربی‌ها نبودیم و آن زمانی که حقوق‌های نجومی وجود نداشت، ما با این مسائل مواجه نبودیم.

سلیمی تأکید کرد: عجیب است که بانیان وضع موجود امروز طلبکار هم شده اند، اما باید بدانند که مردم هرگز فراموش نمی‌کنند چه کسانی در سال ۹۲ روبان بنفش دور دست خود پیچیدند و از روحانی حمایت کردند و می‌بینیم امروز برخی از آنان از روحانی اعلام برائت می‌کنند!

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما برای تغییر وضع موجود، گسترش گفتمان عدالت و مقاومت، مقابله با اشرافی گری و بی حالی و بی عرضگی برخی از افراد پای صندوق‌های رأی می‌رویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام سلیمی مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 همتی 1400 مهرعلیزاده 1400 مجلس شورای اسلامی وضع موجود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور